Åpen i dag: Stengt

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve 9/11 Memorial på
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var på memorial museum. Gjorde sterkt inntrykk. Var veldig bra laget. Mange bilder, gjenstander og video/samtaler fra denne dagen 9/11. Beregn minimum 2 timer der. Best å kjøpe billett på forhånd, med tidspunkt.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, jeanettem588
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde guidet tur på området og i tillegg adgang til selve memorial. Siden vi hadde guidet tur først slapp vi kø for å komme inn. Sterke inntrykk i hovedutstillingen. Denne bør man starte med da utstillingen er stor og dette er den mest interessante delen av hele memorial.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Lofoten_perra
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Utrolig flott område og museum. Køen inn gikk raskt, vi hadde kjøpt en kombinasjonsbillett for flere attraksjoner på forhånd. Utstillingene var lærerike og gjorde utrolig inntrykk. Det var veldig kaldt inne på museet, så husk å ta med en genser!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 537ingridk
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Merkelig å må sette «stjerner» på hvor bra dette er. Egentlig er jo ikke dette bra pga hva som hendte. MEN det er en utrolig flott minne plass for de som døde 9/11-2001. Det er trist, fint og spesielt. Flott minne sted. Veldig bra at dette er noe en ikke skal glemme uansett hvor en kommer fra!!
No day shall erase you from the memory of time❤️

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, anineo
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Det gjorde sterkt inntrykk på hele familien å gå rundt og se på dette minnesmerket. Vanskelig å beskrive hva det er som gjør det, men det er rett og slett vakkert til tross for den grusomme hendelsen det representerer. Vel verdt å oppleve, og minnes livene som gikk tapt.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, StavangerStina