Ulike måter å oppleve 9/11 Memorial på
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Sett av god tid og spis god frokost før du drar, for dette museumet er stort og med en spennende historie, med vinkel fra selve hendelsen, bygging av tween tower, hva bygningen betydde for new York og de som jobbet der og hvordan det har vært å bygge ground zero og nye world trade center. Vi rakk dessverre ikke alt, og må nok tilbake

Takk, tonef876
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Konstruert på en enkel men flott måte som gjør at man minnes det som hendte her på en god måte. De to bassengene med alle navnene gravert inn på kanten gjorde et sterkt inntrykk på oss. Fint å ha sett og for å minnes det som skjedde.

Takk, reisefan
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var på memorial museum. Gjorde sterkt inntrykk. Var veldig bra laget. Mange bilder, gjenstander og video/samtaler fra denne dagen 9/11. Beregn minimum 2 timer der. Best å kjøpe billett på forhånd, med tidspunkt.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, jeanettem588
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde guidet tur på området og i tillegg adgang til selve memorial. Siden vi hadde guidet tur først slapp vi kø for å komme inn. Sterke inntrykk i hovedutstillingen. Denne bør man starte med da utstillingen er stor og dette er den mest interessante delen av hele memorial.

Takk, Lofoten_perra
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Utrolig flott område og museum. Køen inn gikk raskt, vi hadde kjøpt en kombinasjonsbillett for flere attraksjoner på forhånd. Utstillingene var lærerike og gjorde utrolig inntrykk. Det var veldig kaldt inne på museet, så husk å ta med en genser!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 537ingridk