“Italiensk på sitt beste”
Anmeldelse av Eataly NYC Flatiron

Eataly NYC Flatiron
Få mat levert
Vurdert som nr. 383 av 13 829 Restauranter i New York City
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: NoMad
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Et spennende italiensk matmarked, som både selger alle mulige italienske matingredienser samt inneholder flere spisesteder.

Veldig bra konsept. Vi valgte å spise midddag i restauranten innerst i lokalet, som var litt avskjermet fra all aktiviteten. Vi koste oss med gode forretter som vi delte (nydelig skinke bl.a.) og gode hovedretter med tilhørende vin (anbefalt av vår kelner).

Absolutt verdt turen - vi tok t-banen fra 42nd street og hit kun for å spise. Fikk da også som bonnus sett Flatiron-bygningen.

1  Takk, reisefan

Anmeldt 29. september 2018

Et flott sted, men kafeutvalget er litt begrenset. Jeg besøkte stedet med frokost i tankene. Spiste en Granola yoghurt, som var god, men mere dessert enn frokost.

Takk, Mattis78
Anmeldt 26. november 2016 via mobile enheter

Kjempeflott sted med enormt utvalg av italienskmat. Koste meg masse. Nydelig mat og masse kjekt å kjøpe for den mat interesserte . Verd ett besøk

Dato for besøk: november 2016
Takk, Frank H
Anmeldt 29. mai 2016

Midison Square. Matmarked. Kaffebar og is. Innerst inne i bygget finnes det noen små baraktige bord hvor du kan nyte litt skine, antipasti og vin. Det finnes også en restaurant. Dette er enkelt og godt. Perfekt sted å hvile sine ben med et glass midt på dagen

Beliggenhet
Rett ved Madison Square og til høyre for det kjente trekantaktige bygget når du ser sørover, ligger Eataly. Det er kø på vei inn, til en isbar som selger gelato. Videre innover i lokalet er det butikkhyller og små delikatessebutikker. Innerst finner du noen små baraktige bord mellom alle kjøttbodene. Det er høyt støynivå og minner mest om et matmarked.

Mat og service
Skinke og antipasti. Brød og olivenolje. Dette er enkel servering men passer helt perfekt som litt snacks til et glass eller to. Fint og godt utvalg av vin. Litt stive priser for kvaliteten, men hva gjør vel det når man er på shopping i New York. Hyggelig atmosfære og mye å se på mens man sitter der. Servicen er hyggelig, men ikke noe å skryte av. Men du får bestilt, betalt og et takk når du går. :)

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Chris_P_Svendsen
Anmeldt 2. februar 2016

Unik matopplevelse. Fantastisk mathall som rommer mange ulike spisesteder. Du kan smake på ulike råvarer, handle på ulike butikker og spise litt her og der. Vi spiste en helt magisk pasta, smakte på noen eksklusive spekeskinker og hadde en tipp topp opplevelse.

Dato for besøk: november 2015
Takk, Stig E

Reisende som så på Eataly NYC Flatiron, så også på

Har du vært i Eataly NYC Flatiron? Del dine erfaringer!