“Sentralt hotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 11 sider til!
Row NYC Hotel
Nr. 354 av 471 hoteller i New York by
Grønne ledereGullnivå
Anmeldt 21 oktober 2015

Vi fikk et fantastisk rom i 23 etasje med litt utsikt mot Times square. Veldig god seng.
Badet var lite men helt ok til oss. Rengjøring hver dag og den var bra. Veldig hyggelig betjening. Vi har ikke noe negativt å si om hotellet, og vi kommer sikkert tilbake.

Romtips: Få rom litt høyt oppe og gjerne hjørnerom, bra utsikt fra to vinduer
Se flere romtips
  • Opphold: oktober 2015, reiste som et par
1  Takk, Toreinar2015
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22 oktober 2015

Kjære gjest, takk for at du deler dine positive erfaringer!

Vi er så glade for å høre om hvor mye du elsket utsikten fra rommet ditt! Vi er også glad for våre ansatte var i stand til å tilby en slik ren og vennlig miljø for deg under ditt opphold.

Vi er alle veldig glade for retur! Der må du prøve ut vår "Stay n Touch" sjekke inn system, hvor du vil være i stand til å sjekke inn på rommet ditt via e-post ved ankomst.

Takk igjen for deling, og ha en flott dag!

Anmeldt 26 april 2015 via mobile enheter

Hotellet har en meget god beliggenhet på Times Square. Det som trekker ned var at det tok veldig lang tid å få sjekket inn. Rommet var lite, men hadde en helt ok standard. Badet var meget trangt og slitt. Det var også veldig lytt mellom rommene og ut mot gaten

Opphold: april 2015, reiste på forretningsreise
2  Takk, ErlendWiborg
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28 april 2015

ErlendWiborg, thank you for taking the time to leave us feedback about your recent stay at our property. We apologize about the small size of our rooms. Please let us know next time so we can try to accommodate you to a different room! If there's anything we can do for during a future visit to our property, feel free to let us know. Thank you!

Anmeldt 27 februar 2015 via mobile enheter

Dette hotellet var helt ok. Ligger så og si midt på time square. Prisen var litt stiv men Veldig fancy og moderne design. Rommet våres var i en av de øverste etasjene, så utsikten kunne man ikke klage på :-) ellers var rommet strøkent. Ulempen var dodøren som var en slags skyvedør. Og døra mellom rommet og korridoren hadde en 2 cm åpning, så man kunne høre alt fra korridoren. Man kunne også høre naboen som spydde på doen.

Opphold: oktober 2014, reiste som et par
1  Takk, Lisa A
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 mars 2015

Lisa A, thank you for leaving us a review, and thank you for choosing to stay with us. Were happy to hear that overall, you enjoyed your stay with us at Row NYC.

We're pleased to hear that you were happy with our modern design and your accommodations. With that being said, we apologize for the issues that you encountered with the noise, and we have passed your comment along to our management team.

Thank you again for leaving us your feedback. We hope that you will come back and stay with us again here at Row NYC. Thank you.

Anmeldt 25 februar 2015 via mobile enheter

Vi hadde booket 5 rom på dette hotellet og ble "ønsket velkommen " - NOT- av en potte sur dame i resepsjonen. Expedia hadde gjort en feil med navnene på rommene og det var så vidt vi fikk sjekket inn.

Tilslutt fikk mannen min og jeg et bitte lite rom med en 120 cm seng. Da var jeg så sliten at jeg orket ikke enda en krangel med damen i resepsjonen. Dagen etter var det en hyggelig dame der, som fixet opp i alt og vi fikk bytte rom.

Resepsjonsområdet er nyoppusset, trendy og lekkert, men der stopper det. Rommene er små og slitne. Teppe på gulvene og alt virker litt skittent.

Imidlertid er det verste ventilasjons-/varmesystemet på rommene. Det bråker så fælt at det føles som å ligge på flystripen, uten å overdrive.

Hotellet har fantastisk beliggenhet, synd ikke noe fungerer. Ingen av oss vil noen gang booke inn dette hotellet igjen!

Opphold: februar 2015, reiste med venner
1  Takk, LivG950

LivG950, Takk for at du skriver oss en gjennomgang, og takk for at du valgte å bo hos oss . Vi er veldig lei for å vite at du var skuffet med din erfaring på vårt hotell .

Vi ønsker å forsikre dere om at vi tar våre gjesters bekymringer på alvor , og at kommentarene ikke kommer uhørt . Vi beklager at du var misfornøyd med tjenesten du har mottatt, og vi har adressert problemene med vår ledergruppe.

Vi håper at til tross for denne første erfaring, vil du komme tilbake og prøve oss her igje . Vi ville elske muligheten til å vise deg en eksepsjonell opplevelse. Takk.

Anmeldt 15 juli 2014

Vi hadde et bra opphold på dette hotellet. Beliggenheten er upåklagelig, rett ved Times Square og midt i smørøyet. Rommene er litt små og trange, men man er sjeldent på hotellet når man er i NYC bortsett fra å sove så det var ikke et stort problem for oss. Savnet en god stol man kan sitte på. Et minus er det også at det ikke er en vannkoker eller noe slikt. Vi måtte også be om en minibar på rommet, men det var de behjelpelige med. Rommene er slitte i vegger og på lister, selv om det visstnok var nyoppusset. Dette er småpirk, men hadde minibar, vannkoker og en godstol vært på rommet ville det trukket mye postivt opp, da dette gjerne er slik man forventer at det er på hotell, samt at det er en enkel forbedring. Sengene var gode og nye. Vi hadde premium hotellrom, og fikk god utsikt over byen og så helt ned til Hudson River. Vi fikk rom i 27. Etg og merket ikke noe særlig til støy, men vinduet hadde vi igjen på natta. Hotellpersonalet er hyggelig, med behjelpelige concierger, særlig Abigail. Noe høy musikk i hotellresepsjonen. Oppsummert hadde vi ei fantastisk uke i NYC og et bra opphold på hotellet, men synes kanskje vi betalte for mye ifht til hotellstandarden. Kunne fint bodd her igjen.

Bodde her i ei uke, juni 2014

• Opphold: juni 2014, reiste med familie
Takk, Landarie
Eric_Foley, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 august 2014

Dear Landarie,

Thank you for your review of our hotel. We are glad to hear you enjoyed our location and that Abigail from concierge made your stay a memorable one. We regret to hear you found your room to be on the small side; however we do offer larger room sizes and layouts and would be more than happy in assisting you book a larger room category for a future stay. We hope to have you back soon.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse New York by hotellene
Park Central Hotel New York
Nr. 274 av 471 i New York by
4 992 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Row NYC Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Row NYC Hotel

Adresse: 700 8th Avenue, New York by, NY 10036-3901
Telefonnummer:
Beliggenhet: USA > New York > New York by > Midtown , Times Square / Theater District , Manhattan
Fasiliteter:
Bar/salong Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Suiter Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 354 av 471 hoteller i New York by
Prisnivå: kr 921 - kr 2 772 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Row NYC Hotel 4*
Antall rom: 1331
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Agoda, Stena Line Travel Group AB, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Row NYC Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?