Anmeldt 20. mars 2016

Bodde midt i hjertet av NYC, ! Hotell med enkle rene rom og ingenting å utsette på servicen ! Ikke av de aller dyreste heller. Grei plass når en besøker NYC , så anbefales til alle:):) Bagasje oppbevaring.!!!!

Dato for oppholdet: mars 2016
1  Takk, Heidi300
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2016

Takk for den glødende anmeldelse, Heidi!

Det er kjempefint å høre at du likte å bo hos oss under turen til NYC tur! Vi er begeistret for å høre våre koselige rom som passer alle dine behov. Det er fantastisk å høre våre ansatte gitt deg god service, og du likte den sentrale beliggenheten.

Vi elsker å vite at du vil anbefale hotellet til andre reisende. Vi ser frem til at du blir med oss igjen neste gang du er i Big Apple! Takk igjen for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer, Heidi. Vi håper du får en fin dag!

Anmeldt 26. februar 2016

Dette var et flott og sentralt hotell. Her har du alt du trenger i umiddelbar nærhet. Resturanter, barer, shopping, show, subway... You name it. Rommene er litt små, men det gjør ingenting. Servicen på hotellet var bra og rommene ble rengjort daglig. Særlig kan det nevnes at vi hadde det travelt når vi ankom, og ble da tatt ut av check in køen og fikk hjelp til å sjekke raskt inn. Hotellet har også oppbevaringsrom for baggasje som vi kunne benytte etter check out. Hyggelig liten frokostbar har de også. Hotellet er verdt et besøk. Et stort pluss var det også at vi booket gjennom "secret escapes" og fikk derfor overnatting til svært redusert pris.

Dato for oppholdet: februar 2016
1  Takk, maylinnj2016
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2016

Kjære gjest, takk for fantastisk anmeldelse!

Det er kjempefint å høre hvor mye du likte ditt siste opphold RowNYC! Vi er glade for å høre at vår førsteklasses beliggenhet var det perfekte stedet for deg å nyte synet og lyden av denne vakre byen. Det er flott å høre at våre ansatte også tok godt vare på dine behov og at vår housekeeping gjorde en god jobb som gjør at deres boliger var rene til enhver tid. Vi er glad for å vite at vi kunne bidra til å gjøre storbyen eventyr hyggelig.

Vi ser frem til at du blir med oss igjen neste gang du kommer til NYC! Takk igjen for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer med oss. Vi håper du får en vakker dag!

Anmeldt 18. februar 2016

Great hotel! The best I've been living in in NY. Flott nyoppusset hotell! Ligger midt i "suppa" og personale er meget hjelpsomme!
Det eneste jeg kan si var litt dårlig, er heis systemet! Mange heiser, men de fungerte sånn at man trykket inn etg. Man bor i så kommer det opp hvilken heis som kommer! Da det står 50 stk og skal ta heis samtidig førte dette til kaos og kø!!!

++++++++++++++++++++++

Dato for oppholdet: februar 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, eirikaalmen
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2016

Eirikaalmen, takk for at du deler din godhet.

Vi er så glade for å høre at du har forelsket seg i vår atmosfære her på RowNYC! Det er en glede å vite at dette kombinert med vår uberørte beliggenhet, gjort ditt besøk så flott!

Vi håper vi får se deg igjen snart! Forresten, ser inn i vårt opphold n Trykk innsjekking system for alle fremtidige bestillinger. Du vil være i stand til å sjekke inn på nettet, og hoppe over linjene!

Kom tilbake snart, vi vil gjerne ha deg for et besøk. Ha en fin dag!

Anmeldt 15. desember 2015

Dette er et hotell som passer for de fleste og ligger midt i "hjertet" av det travle New York. Nærmere bestemt Times Square. Gangavstand til det meste.
Hotellrommet vi hadde ble kalt "de luxe", men var knøttlite. Da vi sjekket inn i resepsjonen, fikk vi beskjed om at det var fri bruk av WiFi og telefon, så det var bare å benytte. Da vi sjekket ut fikk vi et ekstra-tillegg på 100 $ og da jeg spurte hva det gjaldt, var det for dekning av WiFi og telefon.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, Solveig J
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2015

Solveig, takk for at du deler med oss.

Vi er glad for at du hadde en hyggelig tid bor hos oss. Men vi beklager det var forvirring angående vår fasilitetsgebyr og tjenestene som tilbys gjennom den. Vi føler vi presentere denne informasjonen klart til alle våre gjester, men vi skal holde dine tanker i bakhodet fremover.

Vi håper at vi vil få en ny mulighet til å være vert for deg i fremtiden, som vi er sikker på at vi har enda mer å tilby deg.

Takk igjen for dine tanker, og ha en flott dag.

Anmeldt 1. desember 2015

Sentralt og greit hotell i NYC,
Endel trafikk støy på nattestid.
Hyggelig personale i resepsjonen.
Litt surere betjening i baren.
Kø i forbindelse med frokost utlevering. Fikk enten juice eller kaffe. Ikke begge deler

Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Line S
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2015

Line, takk for tilbakemelding.

Vi er glad for å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss. Det er flott at du likte vår beliggenhet og ansatte, selv om vi beklager at du følte litt misfornøyd med vår bar og frokost protokollen.

Takk igjen, og vi håper du får en hyggelig dag. Ta vare, Line.