“Midt i smørøyet, men ikke rent og pent ”
Anmeldelse av Row NYC Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Row NYC Hotel
Nr. 353 av 471 hoteller i New York by
Grønne ledereGullnivå
Anmeldt 12 mai 2017 via mobile enheter

Først vel 1 time i innsjekkingskø - som var helt vanlig ble vi fortalt..., og personalet var underbemannet og lite effektiv. Rommene var ikke særlig rene... boss under sengene og støvete. For få håndkler, ikke påfyll av toalettpapir etc. Vi måtte skaffe dette selv ved å få tak i vaskepersonalet. Men hotellet lå så sentralt til at det nok veide opp for disse 3 nettene, men noe lengre hadde ikke vært særlig kjekt.

Opphold: april 2017, reiste med venner
1  Takk, Bondehagen2
ROW_NYC_Hotel, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13 mai 2017

Vi setter pris på dine kommentarer.

Vi er dypt skuffet over å høre at oppholdet hos oss var mindre enn ideell. Vi ønsker å tilby våre gjester utmerkede service og komfort. Opplevelsen er imidlertid ikke på linje med tjenesten vi er vant til å gi. Vi vil møte dine bekymringer med passende medlemmer av vårt team. Vurder gir oss en sjanse til å gi deg den utmerkede servicen vi er i stand til.

Anmeldt 3 mai 2017

Styr unna ROW! Dårlig service, små rom og de har ikke soveplasser til tre stk.på et rom. Å bestille noe fra rommservice tar ca 1 1/2 time. Å sjekke inn kan ta opp til 2 timer. Køen er lang som på en flyplass. Gammel og dårlig standar. Dette var en tragisk opplevelse! Frokosten var ikke inkludert (det er den heller ikke på andre hotell) men det var ikke noen ordentlig frokost buffet. Det var en støyete cafee med masse forskjellige tilbud.

• Opphold: april 2017, reiste med familie
1  Takk, Mia Elisabeth B
ROW_NYC_Hotel, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 mai 2017

Vi setter pris på tilbakemeldingen, Mia.

Vi er skuffet over at tiden med oss ​​var mindre enn ideell. Vi streber etter å tilby kvalitetsservice og bekvemmelighet for våre gjester. Vi tilbyr Stay n Touch-innsjekkingssystemet som gjør at gjester som booker gjennom hotellet, kan sjekke inn via e-post og dermed omgå linjene. Vi beklager at våre rom og tjenester ikke oppfyller dine forventninger. Vi tar opp dine bekymringer med de aktuelle medlemmene av teamet vårt fremover.

Vi håper du gir oss en ny mulighet til å dele en mer positiv opplevelse med deg snart.

Anmeldt 25 februar 2017 via mobile enheter

Bare et steinkast fra Times Sq. og PA Bus Depot er Row NYC på 8. Ave om lag midt i smørøyet. Litt små rom og mye folk, men rent, solid og velutstyrt hotell. Liten TV og ingen kaffe-/teamaskin på rommet. Bra uttelling for pengene, noe som ikke gjelder mange hoteller på Manhatten. Ikke for småbarnsfamilier og folk på superromantisk utflukt, men solid valg for de fleste andre. I tillegg til rimelig hotellpris kommer - dessverre - et Fascility fee (for nett, gym og sikkert annet som du ikke bruker). Kommer nok tilbake!

Opphold: februar 2017, reiste med familie
2  Takk, Kjelvi
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26 februar 2017

Takk for 4/5 gjennomgang!

Vi er begeistret over å høre at du hadde et flott opphold hos oss! Det er flott at du likte sentral beliggenhet og nærhet til mange spennende attraksjoner! Vi vil gjerne se deg igjen snart for å dele en enda mer positiv opplevelse med deg.

Ha en fin dag!

Anmeldt 26 april 2016 via mobile enheter

Styr unna.
Rommet er fint, men renholdet er veldig mangelfullt. Vår spreke og staute 14 år gamle eldstesønn fikk astma anfall for første gang i sitt liv. Vegg til veggteppe med grå rand av gammelt støv etter veggene. Bak TV og skrivebord er det sitter støvet fast på veggene. Hotellet er stilig men slitt. Ikke forvent norsk standard i forhold til slitasje og renhold.

Opphold: april 2016, reiste med familie
Takk, Svein W
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27 april 2016

Takk for tilbakemeldingen , Svein.

Vi er skuffet over å høre at du ikke er fornøyd med ditt siste opphold. Det er veldig skjemmende for å høre renhold av rommet ditt ble ikke holdt til standarder. Gi våre gjester med et rent og sunt miljø er noe vi tar på alvor.

Vær oppmerksom på denne bekymringen vil bli tatt opp med de riktige medarbeiderne i teamet vårt, slik at vi kan forbedre våre tjenester for fremtiden. Vi håper du vil gi oss en mulighet til å gi deg den kvaliteten erfaring er vi virkelig i stand til. Takk igjen for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemeldinger, Svein. Vi håper du får en flott dag.

Anmeldt 20 mars 2016

Bodde midt i hjertet av NYC, ! Hotell med enkle rene rom og ingenting å utsette på servicen ! Ikke av de aller dyreste heller. Grei plass når en besøker NYC , så anbefales til alle:):) Bagasje oppbevaring.!!!!

• Opphold: mars 2016, reiste som et par
1  Takk, Heidi300
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 april 2016

Takk for den glødende anmeldelse, Heidi!

Det er kjempefint å høre at du likte å bo hos oss under turen til NYC tur! Vi er begeistret for å høre våre koselige rom som passer alle dine behov. Det er fantastisk å høre våre ansatte gitt deg god service, og du likte den sentrale beliggenheten.

Vi elsker å vite at du vil anbefale hotellet til andre reisende. Vi ser frem til at du blir med oss igjen neste gang du er i Big Apple! Takk igjen for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer, Heidi. Vi håper du får en fin dag!

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse New York by hotellene
Hilton Garden Inn Times Square
Nr. 145 av 471 i New York by
7 464 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Row NYC Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Row NYC Hotel

Adresse: 700 8th Avenue, New York by, NY 10036-3901
Telefonnummer:
Beliggenhet: USA > New York > New York by > Midtown , Times Square / Theater District , Manhattan
Fasiliteter:
Bar/salong Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Suiter Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 353 av 471 hoteller i New York by
Prisnivå: kr 888 - kr 2 642 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Row NYC Hotel 4*
Antall rom: 1331
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Stena Line Travel Group AB, Agoda, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Row NYC Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?