Anmeldt 3. mai 2017

Styr unna ROW! Dårlig service, små rom og de har ikke soveplasser til tre stk.på et rom. Å bestille noe fra rommservice tar ca 1 1/2 time. Å sjekke inn kan ta opp til 2 timer. Køen er lang som på en flyplass. Gammel og dårlig standar. Dette var en tragisk opplevelse! Frokosten var ikke inkludert (det er den heller ikke på andre hotell) men det var ikke noen ordentlig frokost buffet. Det var en støyete cafee med masse forskjellige tilbud.

• Opphold: april 2017, reiste med familie
1  Takk, Mia Elisabeth B
ROW_NYC_Hotel, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2017

Vi setter pris på tilbakemeldingen, Mia.

Vi er skuffet over at tiden med oss ​​var mindre enn ideell. Vi streber etter å tilby kvalitetsservice og bekvemmelighet for våre gjester. Vi tilbyr Stay n Touch-innsjekkingssystemet som gjør at gjester som booker gjennom hotellet, kan sjekke inn via e-post og dermed omgå linjene. Vi beklager at våre rom og tjenester ikke oppfyller dine forventninger. Vi tar opp dine bekymringer med de aktuelle medlemmene av teamet vårt fremover.

Vi håper du gir oss en ny mulighet til å dele en mer positiv opplevelse med deg snart.

Anmeldt 25. februar 2017 via mobile enheter

Bare et steinkast fra Times Sq. og PA Bus Depot er Row NYC på 8. Ave om lag midt i smørøyet. Litt små rom og mye folk, men rent, solid og velutstyrt hotell. Liten TV og ingen kaffe-/teamaskin på rommet. Bra uttelling for pengene, noe som ikke gjelder mange hoteller på Manhatten. Ikke for småbarnsfamilier og folk på superromantisk utflukt, men solid valg for de fleste andre. I tillegg til rimelig hotellpris kommer - dessverre - et Fascility fee (for nett, gym og sikkert annet som du ikke bruker). Kommer nok tilbake!

Opphold: februar 2017, reiste med familie
2  Takk, Kjelvi
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2017

Takk for 4/5 gjennomgang!

Vi er begeistret over å høre at du hadde et flott opphold hos oss! Det er flott at du likte sentral beliggenhet og nærhet til mange spennende attraksjoner! Vi vil gjerne se deg igjen snart for å dele en enda mer positiv opplevelse med deg.

Ha en fin dag!

Anmeldt 26. april 2016 via mobile enheter

Styr unna.
Rommet er fint, men renholdet er veldig mangelfullt. Vår spreke og staute 14 år gamle eldstesønn fikk astma anfall for første gang i sitt liv. Vegg til veggteppe med grå rand av gammelt støv etter veggene. Bak TV og skrivebord er det sitter støvet fast på veggene. Hotellet er stilig men slitt. Ikke forvent norsk standard i forhold til slitasje og renhold.

Opphold: april 2016, reiste med familie
Takk, Svein W
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2016

Takk for tilbakemeldingen , Svein.

Vi er skuffet over å høre at du ikke er fornøyd med ditt siste opphold. Det er veldig skjemmende for å høre renhold av rommet ditt ble ikke holdt til standarder. Gi våre gjester med et rent og sunt miljø er noe vi tar på alvor.

Vær oppmerksom på denne bekymringen vil bli tatt opp med de riktige medarbeiderne i teamet vårt, slik at vi kan forbedre våre tjenester for fremtiden. Vi håper du vil gi oss en mulighet til å gi deg den kvaliteten erfaring er vi virkelig i stand til. Takk igjen for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemeldinger, Svein. Vi håper du får en flott dag.

Anmeldt 20. mars 2016

Bodde midt i hjertet av NYC, ! Hotell med enkle rene rom og ingenting å utsette på servicen ! Ikke av de aller dyreste heller. Grei plass når en besøker NYC , så anbefales til alle:):) Bagasje oppbevaring.!!!!

• Opphold: mars 2016, reiste som et par
1  Takk, Heidi300
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2016

Takk for den glødende anmeldelse, Heidi!

Det er kjempefint å høre at du likte å bo hos oss under turen til NYC tur! Vi er begeistret for å høre våre koselige rom som passer alle dine behov. Det er fantastisk å høre våre ansatte gitt deg god service, og du likte den sentrale beliggenheten.

Vi elsker å vite at du vil anbefale hotellet til andre reisende. Vi ser frem til at du blir med oss igjen neste gang du er i Big Apple! Takk igjen for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer, Heidi. Vi håper du får en fin dag!

Anmeldt 26. februar 2016

Dette var et flott og sentralt hotell. Her har du alt du trenger i umiddelbar nærhet. Resturanter, barer, shopping, show, subway... You name it. Rommene er litt små, men det gjør ingenting. Servicen på hotellet var bra og rommene ble rengjort daglig. Særlig kan det nevnes at vi hadde det travelt når vi ankom, og ble da tatt ut av check in køen og fikk hjelp til å sjekke raskt inn. Hotellet har også oppbevaringsrom for baggasje som vi kunne benytte etter check out. Hyggelig liten frokostbar har de også. Hotellet er verdt et besøk. Et stort pluss var det også at vi booket gjennom "secret escapes" og fikk derfor overnatting til svært redusert pris.

• Opphold: februar 2016, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, maylinnj2016
Maurizio_BoniventoGM, General Manager på Row NYC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2016

Kjære gjest, takk for fantastisk anmeldelse!

Det er kjempefint å høre hvor mye du likte ditt siste opphold RowNYC! Vi er glade for å høre at vår førsteklasses beliggenhet var det perfekte stedet for deg å nyte synet og lyden av denne vakre byen. Det er flott å høre at våre ansatte også tok godt vare på dine behov og at vår housekeeping gjorde en god jobb som gjør at deres boliger var rene til enhver tid. Vi er glad for å vite at vi kunne bidra til å gjøre storbyen eventyr hyggelig.

Vi ser frem til at du blir med oss igjen neste gang du kommer til NYC! Takk igjen for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer med oss. Vi håper du får en vakker dag!