2 personer ser på dette hotellet
Hurb
Expedia.comUSD 250
Destinia.comUSD 336
Anmeldt 14. oktober 2018

The Gotham er et hotell med fin beliggenhet. Spesielt hotell med bare 2 rom i hver etasje. Balkongen mot bakgården var ikke så hyggelig, men vi disponerte også stor balkong ut mot gaten som vi hadde stor glede av. Personalet i lobbyen var veldig hyggelige og hjelpsomme, spesielt Kristina! Serviceinnstilt til 1000! Rommene store med kjøleskap, espressomaskin og sengene var veldig gode. Aircondition bråkte veldig, måtte stenge det om natten. Rent på rommet og badet! En gjeng på 7 personer var veldig fornøyd med 7 netter på dette sentrale hotellet!

Romtips: Høyt oppe.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Global161309
Sanela S, Front Office Manager på The Gotham Hotel NY, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Thank you!! We’re delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We do offer larger accommodations with rooms up to 365 sq ft, balconies/terraces as big as 247 sq ft! — Complimentary wireless, in-room Nespresso coffee/ espresso, access to Equinox Sports Club and so much more is included with your stay! We also accommodate large spacious public terraces where guests on designated floors can enjoy outdoor seating overlooking 46th street. We hope to welcome you again soon!

Warm Regards,
Sanela and The Gotham Hotel Team
(212)490-8500
Sanela@thegothamhotelny.com

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Super beliggenhet med gå avstand til de fleste fasiliteter i NY. Fine store rom med egen balkong, gode senger, hyggelige ansatte, super service fra både Dijana og Kristina. Vi kommer tilbake hit, anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, vesna1972
Sanela S, Front Office Manager på The Gotham Hotel NY, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Thank you!! We’re delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We do offer larger accommodations with rooms up to 365 sq ft, balconies/terraces as big as 247 sq ft! We look forward to having you stay with us again in the near future again.

Have you signed up for Gotham Guestbook Rewards? Earn cash back for every stay (and it’s free)! For more information, call or email me anytime—I would be happy to enroll you prior to your next visit. We look forward to welcoming you again!

Warm Regards,
Sanela and The Gotham Hotel Team
(212)490-8500
Sanela@thegothamhotelny.com

Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Stort pluss for en god beliggenhet, men mye trekk for meget bråkete air condition og minibar-kjøleskap. Hadde superior room med terasse. Rommet var romslig og fint, men terassen var plassert i bakgården hvor man så rett inn i en murvegg. Et hotell med lite "karakter". Ingen room service i form av vask/nye håndkler o.l. under vår 2 dagers opphold. Velger nok et annet hotell neste gang.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, monicabW7089KQ
Anmeldt 7. oktober 2016 via mobile enheter

Vi hadde et veldig hyggelig opphold på The Gotham. Vi bodde i 10. Etasje og rommet vårt var stort og veldig fint. Sengen var fantastisk å sove i, og overraskende nok var det helt stille på rommet selv om det ligger midt i NYC. Det eneste vi hadde å sette fingeren på var at airconditon bråkte veldig. Vi hadde lest i tidligere reviews at den bråkte litt, men vi kunne ikke ha den på når vi skulle sove fordi det bråkte så mye. Hotellets personale var imøtekommende og hyggelige, rommene var rene og vi var veldig fornøyd.
Hotellet ligger sentralt til, og det er kort vei til undergrunnsbanen.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, I8863KWandreah
Sasha D, Front Office Supervisor på The Gotham Hotel NY, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2016

Kjære Andrea,

Tusen takk for hyggelige ord! Hotellet er veldig glad for at du har hatt ditt opphold hos oss og at du har funnet alt å være i henhold til din smak.

Alle våre senger er store og komfortable, og det er en svært liten forskjell mellom en dronning og en konge størrelse ett. Alle gulvene er veldig privat, og de lar fred og ro.
Vår beliggenhet er vår beste ressurs, siden du befinner deg midt i Midtown, omgitt av teaterdistriktet, vinne og spiseområde samt populære shopping steder.

Vi beklager å høre du hadde problemer med AC på rommet ditt, for at vi virkelig be om unnskyldning.

Hvis du skulle bestemme seg for å komme tilbake, sørg for å melde seg til vår gjestebok belønninger program og få 10% cash tilbake på fremtidige opphold!

Beste hilsner,
Sasha & The Gotham Hotel Klubben
(212) - 490-8500
alexandra@thegothamhotelny.com

Anmeldt 17. mai 2013 via mobile enheter

Resepsjonen kan kanskje virke noe enkel - men det er før du møter menneskene som jobber der. En fantastisk vennlighet. Rommene står også i kontrast til den enkle resepsjonen. De er store og har en meget høy standard og komfort. Kan absolutt anbefales, at det i tillegg er svært sentralt, gjør det ikke noe dårligere.

Dato for oppholdet: april 2013
Takk, Arendal11