Anmeldt 19. april 2017

Veldig bra hotell med store rom og et herlig bad. Lobbyen er bare et fantastisk, åpent helt opp til taket og glass i taket som om du om kvelden kan se igjennom til One World. Beliggenheten er super i et stille og rolig område, nesten ved Hudson River. Fra takterassen kan du se Statue of Liberty og store deler av elven og Jersey City. Rent og pent hotell og vennlige ansatte overalt. Kommer så absolutt til å velge Conrad New York neste gang. Og om du lurer; ja, det er mange shopping muligheter i området. Hotellet ligger rett ved Brookfield Place og Westfield (World Trade Center).

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Rogeragerup
ConradNewYork, General Manager på Conrad New York Downtown, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2017

Terrific to read that you liked the location of the hotel and enjoyed the overall ambiance. There is, indeed, plenty of great shopping and dining in the area, wonderful to read that you enjoyed all of it.

We look forward to welcoming you back for a future visit.

Anmeldt 6. februar 2017

Veldig fint hotell, stille og fredelig/ ikke noe trafikkstøy, god frokost og hyggelig personale.
Vi hadde ett kjempefint opphold på deres hotell i Februar. Veldig god service.
Kommer gjerne tilbake hit :-)

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Cecilie S
ConradNewYork, General Manager på Conrad New York Downtown, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2017

Many thanks, Cecile. We look forward to welcoming you back to Conrad New York in the future.

Anmeldt 20. november 2016 via mobile enheter

Vi ba om et rolig rom og sen utsjekk i forbindelse med 50-årsfeiring av min mann. Dette fikk vi!
Conrad er et suite-hotell, dvs de tilbyr kun suiter. Vår suite hadde soverom og stue, bad og eget stort dusjrom. Deilig!

Det var kaffemaskin på rommet, 2 flatskjerm-tver og minibar.
Vi fikk en flaske rødvin i gave, og servicen var virkelig bra.

Conrad ligger ved Hudson river på nedre Manhattan. Det er rett ved Ground zero og 9/11 museum.

Anbefaler hotellet dersom man ønsker litt luksus og god service! Herlig seng også.

Vi gikk fra hotellet og til Empire State Building, og det tok 1 time. Ruslet så hjem langs Hudson river, og nøt sol og utsikt.

Dato for oppholdet: november 2016
1  Takk, monikad223
ConradNewYork, General Manager på Conrad New York Downtown, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2016

Thank you for the review, Monika. We are so pleased to read about your recent stay at Conrad New York and that you joined us on such a special occasion. We are glad that you enjoyed the neighborhood as well as the amenities on your husband's birthday.

We hope to have another opportunity to welcome you back to Conrad New York!

Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Det beste jeg har bodd på i NYC. Rent, pent, store rom. Ekstremt deilig dusj! Lobbyen er heftig. Restaurant Atrio står ikke helt i mål til hotellet, men grei nok. Flott område. Et litt annerledes Manhattan. Flott utsikt over Hudson-elva River. Litt minus for noen at det er ca 10 min å gå til subway, men det er en OK spasertur. Liker man ikke å gå, er det alltid masse Uber Black rundt hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, FrankRonning
ConradNewYork, General Manager på Conrad New York Downtown, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2016

Dear FrankRonning,

Many thanks for the wonderful feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and hope that you have another opportunity to stay with us.

Anmeldt 19. desember 2014

Nydelig frokost! Fint hotell. Lekre rom. God service. Plasseringen er ikke supersentalt, men kort spasertur til WTC og T-bane ikke alt for langt unna. Vi hadde 5 netter her ned to voksne og to barn. Mangla ingenting. Last gjerne ned kjedens app og lukk gardinene med telefonen, bl.a.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, hansmariusc