TV- og filmtur i New York

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Macy's Herald Square på
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Verden største butikk. Du vil finne alt her, du må dog ha tolmodighet og rikelig med tid for å gå inn her. En hel blokk med mange etasjer men stortsett klær og parfyme.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Stian H
Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Supert shoppingsenter midt på Manhattan. Vi var innom første uka av desember og fikk gode rabatter på alt vi handlet, 25-40 %.
Supersentralt og enkelt å finne.
Anbefalt for shopping!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, MaritaL
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Må alltid innom Macy når vi besøker New york. Finner alt du måtte trenge. Mye dyrt men det er ofte prosenter på utvalgte varer. Auntie Annes pretzels oppe i 7. - et must.

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, hevire
Anmeldt 18. mai 2017

Ett av de største kjøpesentrene. Stort utvalg, men rotete utvalg. Heisene går nesten alltid ned, og ikke opp så da må man eventuelt ta rulletrappen. Mange muligheter for bespisning. Alltid masse tilbud.

Dato for opplevelse: mai 2017
1  Takk, reisefluen
Anmeldt 15. mai 2017 via mobile enheter

Typisk merkes butikk. Her finner du det meste av parfyme, sminke, klær m.m, det et ikke en billig-butikk. Men du finner mye fint her, som man ikke finner hjemme.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, UlrikaO409