Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
American Museum of Natural History

fra
kr 304,44
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Inntekter påvirker opplevelsene som er omtalt på denne siden. Finn ut mer.
Google
Filtrer
Oppdaterer listen ...
813 av 26 213 anmeldelser
Anmeldt 15. mars 2018

Sett av noen timer og la deg imponere! Fantastisk å vandre rundt å titte- dinosaur er tøft! Rimelig mat i kafeen i kjelleren dersom det blir nødvendig.

Dato for opplevelse: mars 2018
2  Takk, sveningea
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Vi dro 6 voksne og tre barn under 4 år. Viktig at man planlegger dagen med tanke på mat og at det tar tid for å komme seg gjennom hele museet. For oss holdt det med 3-5 utstillinger. Legg også inn gode pauser for trøtte små bein.
Personalet er snille og oppmerksomme mot barna.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, HanneSatre
Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

Det var litt kø utenfor når vi kom, men den gikk raskt og vi var inne på et par minutter - så ikke la deg skremme! Når man kommer inn kan man velge å stille seg i den lange køen for å få hjelp til å ordne billetter, eller i den korte for å ordne opp på billettautomat selv. :)

Vi fikk utdelt kart, da museumet går over flere etasjer. Vi vandret rundt, og det var mye flott å se på. En fantastisk dinosaurutstilling, og våre tenåringer syntes dette var vel verdt et besøk.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, cecmau
Anmeldt 11. oktober 2017 via mobile enheter

AMNH er definitivt verdt besøket. Du kan bestille billetter på nett til faste priser, men om du står i kø kan du betale det du føler for. Du kan altså besøke museet gratis, men det er verdt å bidra. Museet er stort og har en rikholdig samling av dinosaurer, utstoppede dyr og folkeslag. Vel, folkeslagene er ikke utstoppet, men det er stilt ut dokker, klær og andre effekter. Flott og lærerikt.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, j_pensionner
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss til dette besøket. Museumer er kjent fra mange filmer, og er blant annet kjent for sin store utstilling av dinosaurer. Men her var det mye annet og se på også. Naturhistorisk museum byr på en liten smakebit av de fleste kulturene opp gjennom tidene. Morsomt å se på neandertalerne. Museumet bærer litt preg av slitasje. Mange av utstillingsmontrene manglet belysning, og mange lyspærer var slukket. Alt i alt ett spennende besøk.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 259karia