“Positiv overrasket ”

Patzeria Family & Friends
Reserver med OpenTable
Patzeria Family & Friends er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 64 av 14 199 Restauranter i New York by
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Midtown
Anmeldt 15 oktober 2017 via mobile enheter

Fant frem til denne restauranten basert på hva som var i nærheten på tripadvisor når vi var sulten på lunsj. Bestilte pizza, kan velge mellom porsjonspizza og større pizza som kan deles. Man velger topping fra en liste i menyen. Ble utrolig overrasket over hvor god pizzaen var!! Nydelig bunn. I tillegg var personale oppmerksomme og hyggelige. Vi kom på et tidspunkt, ca kl 15, da det var lite folk. Etterhvert begynte det å fyltes opp, og mange bord som kom reservert skilt på.
Selve lokalet er ikke det koseligste, men jeg vil absolutt anbefale denne restauranten.

Takk, Silje T

Anmeldt 8 april 2017 via mobile enheter

Vi bestilte hver vår liten pizza, og det var mer enn nok mat. Mange ulike valg for topping, og det gjør at du kan få din helt egen variant. De er generøse med toppingen.
Jalapeño anbefales for de med sans for en hot variant. Bacon var også en suksess.
God og rask service. Litt trangt lokale.

Takk, Ellen S
Anmeldt 11 november 2016 via mobile enheter

Meget god frokost. Ser det er greit å komme etter klokken 10 da det er mange gjester før den tiden. Meget god service med en gang og riktig pris på flotte retter.

Takk, Stein A
Anmeldt 8 august 2016

Vi bodde rett ved siden av og spiste derfor frokost her 2 dager. De har alt du kan tenke deg av frokost, alt fra havregrøt og croissanter til egg og bacon. Hyggelige servitører som er raske og vennlige. Kommer definitivt tilbake hit neste gang jeg er i NY.

2  Takk, Marco D
Anmeldt 7 august 2016 via mobile enheter

Ihvertfall hadde vi fantastiske matopplevelser her. Ravioli og pizza smakte himmelsk. Betjeningen gjorde sitt til en veldig god helhetsopplevelse, oppmerksomme, fleksible og vennlige. Anbefales.

1  Takk, Laila S

Reisende som så på Patzeria Family & Friends, så også på

Har du vært i Patzeria Family & Friends? Del dine erfaringer!