Anette T
    kr 1 835
2.0 km fra Delta Hotels by Marriott New York Times Square
Se flere hoteller i New York City
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Med frokost inkludert og kort gangavstand til mange severdigheter og subwayen, er dette et godt utgangspunkt for byferie. Rommene er rene og senga god. Innredningen noe gammeldags, men størrelsen er bra. Kranen på vasken vår var ødelagt, dette ble raskt reparert når vi varslet om det.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, EvaMariaK6
Anmeldt 2. januar 2018

Rommet var rent, sengene var gode, god størrelse på badet, ca. 5 min gange fra Times Square.
Hotellet lå rett ved siden av bussterminalen, så rett utenfor var det ikke veldig koselig.
På morgenen var det stor pågang i heisen, måtte vente en stund og ofte var heisen stappfull. Vi valgte å ta heisen opp og så ned igjen, det gikk fortere.
Vaskerom i kjelleren som var rent og ryddig.
Hyggelig personale.
Frokosten var bra, men litt lite sitteplasser.
Opplevde svært lite bråk, men vi hadde rom på baksiden.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, TineJ21
Anmeldt 11. februar 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt, gåavstand til flere kjente steder. Bussterminal og t-bane rett over veien. Rommene er passe store og greit rengjort. Hadde lite kjøkken med kaffekoker, liten komfyr og kjøleskap/fryser som er et pluss. Har wifi som fungerer greit nok. Hadde lest at det var problemer med heis, alle fungerte når vi var det, litt ventetid innimellom, men ikke mer en man kan forvente med tanke på størrelsen på hotellet. Litt kjedelig frokost, men nok for å bli mett. Veldig hyggelig personal, som alltid hilser og er hjelpsomme. Hadde gratis mat og drikke på ettermiddag 3 ganger i uken som var et veldig positivt. Et hotell vi absolutt kan anbefale og som vi absolutt vil bruke igjen.

Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, 181heges
Anmeldt 20. januar 2017 via mobile enheter

Vi bodde her i Januar. Ingen problemer med heisene slik mange andre forteller om. Sentralt, fine rom og gode senger. Forferdelig kjedelig frokost, men ellers bra. Trivelig personale. Sentralt, lett å finne.

Dato for oppholdet: januar 2017
1  Takk, 8petterh
Anmeldt 19. desember 2015

Meget sentralt hotell, gangavstand til masse severdigheter, og meget kort avstand til både buss og t-bane. Super beliggenhet
Hyggelig og serviceinnstilt personale

Frokost inkludert, og den var bedre enn forventet.

Meget rene og flotte rom, veldig godt utstyrt med både kjøkkenkrok, god garderobeplass, hårføner, strykebrett etc. etc. Rene håndklær og badeprodukter hver dag. Supergod og kjempediger king-size seng.

Happy hour fra 5-7, 3 dager i uken, med gratis snack, varm mat og drikke. Supert!

Selv om hotellet har sentral beliggenhet, så ligger det i en rolig sidegate..

Veldig effektivt personale, både i resepsjonen, frokosten og vedlikehold.

Anbefales til alle, og jeg kommer garantert til å bruke dette hotellet igjen ved neste tur til NYC.

Dato for oppholdet: november 2015
3  Takk, 737janicke