New York Tour of Culture

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Madison Square Garden på
fra USD 2 304,00
Anmeldt 6. april 2018

Enormt og fantastisk anlegg. "Verdens mest kjente idrettsarena" kalte speakeren det. Flott stemning, masse folk og skikkelig bra idrettsatmosfære

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, vestlagd11
Anmeldt 4. april 2018

Fint sted å se hockey, rast og enkelt å finne plassene våre, bra utsikt og enkelt å følge spillet selv om vi satt litt opp og vekk fra isen. Mange steder å få kjøpt mat og drikke. Samt supporter utstyr. Mange stor skjermer, mye lyd og bra trøkk.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, otomlie
Anmeldt 26. februar 2018

Hvis du tar turen til New York og det er kamp her er dette noe du bør få med deg. Her er det kultur for alle pengene. Det er relativt kostbart, men verdt hver eneste krone.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Kristine S
Anmeldt 18. desember 2017

Her spilte New York Rangers (NHL) kamp mot Hurricanes der det ble seier 5 - 1 til New York Rangers. Selv om ikke Zuccarello scoret var det en opplevelse for resten av livet.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Thor S
Anmeldt 12. oktober 2017

Vi fikk oppleve New York Rangers ta en sesongens første hjemmeseier. For et supert sirkus! Opplevelsen var topp fra begynnelse til slutt. Et fantastisk anlegg med meget god standard på det aller meste. Flott tribuneanlegg med gode seteplasser, fantastisk oversikt med flere store skjermer. Meget bra lys og lydopplevelse. Alt i alt en sterk 4+ opplevelse. Det eneste som trekker ned fra en 5'er er prisene.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, tronbakkejordh