Ulike måter å oppleve Madison Square Garden på
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Tusen takk til Paula som var en flott guide som veiledet oss gjennom hele anlegget, også inn i garderober og vipboxer. Fin omvisning også med 5-minutter VR-briller.
En passe lang tur, og avsluttet med kjøp inne i butikken hvor man fikk 10% rabatt

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, ElinS241
Anmeldt 28. november 2018

Min sønns høyeste ønske var å se en kamp med The Rangers! Dessverre var Zuccarello skadet, og spilte ikke, men Rangers vant og stemningen var super!
Utrolig bra logistikk. Lite kø for å komme inn og ut til tross for fulle tribuner.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, HelleSty
Anmeldt 6. april 2018

Enormt og fantastisk anlegg. "Verdens mest kjente idrettsarena" kalte speakeren det. Flott stemning, masse folk og skikkelig bra idrettsatmosfære

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, vestlagd11
Anmeldt 4. april 2018

Fint sted å se hockey, rast og enkelt å finne plassene våre, bra utsikt og enkelt å følge spillet selv om vi satt litt opp og vekk fra isen. Mange steder å få kjøpt mat og drikke. Samt supporter utstyr. Mange stor skjermer, mye lyd og bra trøkk.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, otomlie
Anmeldt 26. februar 2018

Hvis du tar turen til New York og det er kamp her er dette noe du bør få med deg. Her er det kultur for alle pengene. Det er relativt kostbart, men verdt hver eneste krone.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Kristine S