Circle Line: Komplett cruise rundt Manhattan Island

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Circle Line Cruises på
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Fint cruise rundt hele Manhattan . Halvfull båt gjorde opplevelsen enda bedre. Det beste med cruiset var turguide Joe! Han var morsom, kunnskapsrik og god forteller! Fin måte å se Manhattan skyline og statue of liberty samt andre nærliggende severdigheter. Anbefales !!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Elin K
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

To voksne og to tenåringer likte turen meget godt. Guiden vår, Joe, er vokst opp i byen og kan mye. Det var en lærerik tur og flott å se Manhattan fra sjøen. Anbefales!

1  Takk, monaj4
Anmeldt 26. juni 2018

Vi hadde kjøpt oss en priority billett. Vi fikk riktignok et avgrenset område - med servering (måtte betales for), men siden båten ikke var full på denne avgangen - satt vi heller ut på øvre dekk. Så litt avhengig om det er en populær avgang eller ikke. Vi hadde første avgang denne dagen.
Flott tur - som kjørte rundt hele Manhatten. 2 1/2 time. Fikk sett mange av severdighetene - uten store anstrengelser.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Svein G
Anmeldt 15. mars 2018 via mobile enheter

Tok en båttur ut hvor vi fikk se NY fra et annet perspektiv. Turen tok oss også bort til «The statue of Liberty». Turen var veldig begahelig og Chris som var «tour guide» hadde full peiling på det han snakket om! Veldig bra.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, renemsamdal
Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Hadde tidlig båttur i strålende vær fredag formiddag. Langt fra fullt med rundt 150 om bord og god plass på dekk. Servering ombord, men til stive priser. Kunnskapsrik guide gjorde turen underholdende og lærerik. En fin måte å bli kjent med byen på. Anbefales absolutt!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, toril55