Sohotel(New York by)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 32 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 32 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 235 per natt.

Dream Downtown(New York by)
Dream Downtown
Besparingsvarsel! 45 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 45 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 331 per natt.

Hotel Edison Times Square(New York by)
  • Treningssenter
Besparingsvarsel! 40 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 40 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 188 per natt.

The Watson Hotel(New York by)
Besparingsvarsel! 39 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 39 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 203 per natt.

Hampton Inn Manhattan-35th St/Empire State Bldg(New York by)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Besparingsvarsel! 43 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 43 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 231 per natt.

The New Yorker a Wyndham Hotel(New York by)(Mye for pengene!)
  • Restaurant
  • Romservice
Besparingsvarsel! 42 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 42 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 228 per natt.

YOTEL New York(New York by)(Mye for pengene!)
  • Restaurant
Besparingsvarsel! 41 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 41 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 225 per natt.

Blue Moon Hotel(New York by)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Besparingsvarsel! 36 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 36 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 196 per natt.

Pod 51 Hotel(New York by)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 33 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 33 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 214 per natt.

The Dominick Hotel(New York by)
Besparingsvarsel! 18 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 18 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 468 per natt.

Anmeldt 23. februar 2017 via mobile enheter

Jeg og en venninne bodde her fem netter. Rommene er små, men det var gode løsninger så det var ikke noe problem. Det var fine rom, og deilig beliggenhet. Vi følte oss trygge! Veldig kul restaurant nede, med brettspill og bordtennis! Hyggelig bevertning.

Opphold: januar 2017
Takk, Mirjam H
Anmeldt 2. januar 2017

Hyggelig hotel med sentra beliggenhet til det meste. og priser for overnattingen. rent og pent og hyggelig personale. ikke spisemuligheter men en egen resturant i 1 etg.
Savnet litt kjøleskap på rommet.

• Opphold: november 2016, reiste alene
Takk, Knarfen
Leo G, General Manager på Pod 39 Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2017

Knarfen,
Thank you for your review of Pod 39 Hotel. While we do not have minibar fridges in our rooms, our restaurant remains open until 2am to serve our guests food and beverages.

We hope to see you again in the near future!

Have a great day,
Leo G.
General Manager

Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Er man forberedt på at rommene er små, er dette et fantastisk hotell. Rommene er flotte, og på tross av størrelsen har rommet smarte løsninger for feks lagring av bagasje. Savnet dog et kjøleskap.
Som flere kommenterer kunne også frostingen dekket større deler av glassdøren til toalettet , men pga. størrelsen på rommene er vel dette valgt pga. nødvendig lys og romfølelse. Uansett, ikke mye privat det badet.
I de travleste periodene på hotellet, morgen og ettermiddag, virker det som det kan oppstå en del heiskø. Bortsett fra dette, helt suverent.
Beliggenheten er veldig bra, med kort vei til grand central og t-bane.

Opphold: juli 2016, reiste som et par
1  Takk, kimjohannessen
Anmeldt 14. juni 2016

Dette er mitt andre besøk, både når det gjelder hotellet og new york, og stort sett så var hotellet en positiv opplevelse også denne gangen.
Det er sentralt med kort vei til flyplassbuss, subway og mid-town. Hotellet er enkelt og rommene er små, men det har det du trenger.
Om man skal trekke fram noe som ikke var fullt så positivt, så må det være at besøkende fra barene hadde en tendens til å trekke ut i resepsjonsområdet. Så på ettermiddags/kveldstid måtte man åle seg fram blant festdeltakere. I tilllegg så var det i samme tidsrom problemer med å få plass i heisene. Da den populære tak baren tydelig trekker endel gjester utenfor hotellet.

• Opphold: juni 2016, reiste alene
1  Takk, rissa123457
Anmeldt 17. mars 2016 via mobile enheter

Bra hotell for en billig penge supersentralt i NY. Mange ulike typer rom, det minste er rimelig smått - og litt vanskelig å få plass til bagasje på en smart måte. Men en størrelse opp funker flott for 2 personer. Nyoppusset, freshe bad. I dusjen er det kun en kran, får du bare kalt vann så drei den andre veien Husk å teste restauranten i 1 etasje, de har utrolig bra texmex :)

Opphold: februar 2016, reiste med venner
1  Takk, Frkevy