“En fin italiensk plass”
Anmeldelse av Rafele

Rafele
Reserver med OpenTable
Rafele er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 39 av 14 308 Restauranter i New York by
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: West Village
Anmeldt 17 august 2016

Vi var tre som spiste der. Veldig god mat, ordentlig italiensk. Eg har bestilt spagetti med sopp, var veldig godt. Så hadde dem også aircondisjon inne, som var ypperlig, siden ute var rundt 30 varmegrader. Anbefales.

Takk, viktoria l

Anmeldt 30 mars 2016 via mobile enheter

Booket bord etter å ha lest anmeldelser her på tripadvisor og må si det stod til forventningene. Nydelig italiensk mat og super service.

Takk, Trinefi
Anmeldt 10 mars 2016 via mobile enheter

Et sted som må oppleves, nydelig stemning og fantastisk service
Kan anbefale ostefat til forrett
Til hovedrett spiste vi pizza og de var meget gode
Deres pinot grigio var aldeles nydelig, husk å bestille bord
Takk, vi kommer tilbake

Takk, Roy N
Anmeldt 23 februar 2016 via mobile enheter

Vi spiste et svært godt italiensk måltid på Rafele. Godt utvalg i vin. Prisene var relativt rimelige og betjeningen hyggelige. Anbefales!

Takk, Ingvill S
Anmeldt 2 februar 2016

Fantastisk mat og atmosfære. Gode priser og fantastisk service. Vi hadde flaks og fikk bord litt sent en kveld. Gode råvarer og veldig bra service.

Takk, Zwasi

Reisende som så på Rafele, så også på

Har du vært i Rafele? Del dine erfaringer!