“Nydelig indisk - litt mye støy”
Anmeldelse av Spice Symphony

Spice Symphony
Reserver med OpenTable
Spice Symphony er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 22 av 14 717 Restauranter i New York by
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Midtown
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Service, lokalet og den indiske maten får topp score. Vi satt innerst i lokalet det det også var jentefest med 14 stykker - ikke bra kombinasjon for å ha en hyggelig parmiddag. Indisk-asiatisk rett var litt kjedelig og et glass rødvin shiraz var ikke spesielt god... Men anbefales!

Takk, Iselin M

Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Gikk tilfeldigvis innom denne plassen på Lexington ave. Fikk anbefalt flere retter av kelneren og endte opp med lam korma og avocado kyllingkebab. Dette smakte fantastisk. Anbefales.

Takk, Katrine V
Anmeldt 19. mars 2017 via mobile enheter

Jeg besøkte denne restauranten to ganger under mitt besøk i New York. Første gang alene og deretter sammen med min kone. Nydelig mat og veldig hyggelig service, fra vår kelner Aldi.
I tillegg er prisnivået ikke avskrekkende. Anbefales på det varmeste.

Takk, Curt L
Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Dette er plassen å ete i New York! Flott service, supergod mat og reint og flott lokale. Verd kvar ei krone!

Takk, Tone Lin S
Anmeldt 4. desember 2016

Kan absolutt anbefales om du har lyst på indisk. God mat og rikelige porsjoner, men du trenger ikke å tenke på å bli sittende lenge... Litt ukoordinerte kelnere som begynte å mase så snart vi hadde svelget siste matbiten. Det var tydelig at de ønsket oss ut så noen andre kunne få bordet.

1  Takk, Myxen

Reisende som så på Spice Symphony, så også på

Har du vært i Spice Symphony? Del dine erfaringer!