“Nydelig burger i en hektisk og sydende restaurant. ”
Anmeldelse av Minetta Tavern

Minetta Tavern
Reserver med OpenTable
Minetta Tavern er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 748 av 15 901 Restauranter i New York by
Kjøkken: Fransk, Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Greenwich Village
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Første kveld i NY ble en nydelig burger på Minetta tavern. Vi var en trøtt gjeng med 16 timers reisetid i kroppen, til tross for det hadde vi ett deilig måltid hvor man virkelig får kjenne på pulsen av NY. Kommer gjerne tilbake en gang jeg er en smule mer opplagt.

Takk, metten706

Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Masser av folk selv på en mandagskveld, tett og intimt. God mat i rause porsjoner og hyggelig betjening. Gode coctails!

Dato for besøk: april 2018
Takk, ilpadrino1991
Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

Minetta Tavern er et veldig populært sted og det kan være vanskelig å få bord hvis man er en større gruppe og ikke har forhåndsbestilt. Ikke så rart når den har en Michelin-stjerne!

Maten var veldig god og porsjonene er store. Servicen er god og et sted å anbefale. Lokalet er også veldig originalt og har beholdt den gamle looken.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Joachim1975
Anmeldt 2. januar 2016 via mobile enheter

Booket bord her på anbefaling fra en venn. Vi bestilte begge to en hamburger med "aged-beef". Maten smakte fortreffelig, og servicen var meget god. Det var helt fullt her, og man er nødt til å booke bord på forhånd. Det var litt i den dyre enden av skalaen, men jeg synes det var verdt det. Stedet ser litt "shabby" ut fra utsiden, men ikke la deg lure. Veldig koselig inne.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Mobile371287
Anmeldt 11. juli 2012

Fantastisk sted. Signatrurrett er burgere og steak sandwich. pris 300-400 NOK per rettt.
Bør reserveres på forhånd.

Dato for besøk: mai 2012
    • Atmosfære
Takk, Chris_P_Svendsen

Reisende som så på Minetta Tavern, så også på

Har du vært i Minetta Tavern? Del dine erfaringer!