“Super Lunch”

Få mat levert
Vurdert som nr. 779 av 13 831 Restauranter i New York City
Kjøkken: Asiatisk
God for: Store grupper, Barscene
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Midtown
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Stakk innom helt tilfeldig uten å ha bestilt bord. Helt nydelig mat og meget hyggelig betjening. Absolutt vært besøket denne gangen også

Takk, Pathfinder428918

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Dette er stedet du MÅ reise til om du liker god mat og gode drinker. Servitørene er svært en helt annen klasse her.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, toomli
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Lokalet er storslagent og flott, men det er det mest positive en kan si om Tao. Maten er skuffende, og servicen likeså. Vi var der for lunsj og fikk servert en 3-retter. Hovedretten med kylling var god, det andre var skuffende. Kommer nok ikke tilbake hit igjen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, thenorwegianfoodie
Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Maten var veldig bra. Det samme var servicen når vi fikk vårt bord. Anbefaler å booke bord i forkant. Var der fredag kveld, full restaurant og høy musikk er utfordrende om man vil kommunisere med følget. Maten og hyggelig betjening, men vil du på en rolig date bør andre steder vurderes.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, bebe80
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

TAO Uptown serverer asiatisk mat av svært høy klasse. Lokalet er noe for seg selv- med buddaen som naturlig midtpunkt - og servicen er upåklagelig. Rett og slett verdt et besøk.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Ola H

Reisende som så på TAO Uptown, så også på

Har du vært i TAO Uptown? Del dine erfaringer!