“Beste biffen i byen”

Del Frisco's Double Eagle Steakhouse
Reserver med OpenTable
Del Frisco's Double Eagle Steakhouse er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 221 av 15 923 Restauranter i New York by
Kjøkken: Steakhouse
God for: Store grupper, Forretningsmøter, Barscene, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Midtown
Anmeldt 9. november 2017 via mobile enheter

Kommer tilbake hit hver gang jeg er i NYC. Uten tvil den beste biffen jeg har smakt i NYC.

I tillegg er det en fin restaurant og servicen er upåklagelig!

Pass på å book bord på forhånd, blir fort fult.

Absolutt anbefalt !!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, AsbjornV

Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

15 minutter ventetid etter ankomst selv om vi hadde reservert bord, og det var rimelig trangt for å få plass rundt bordet. Høyt støynivå også.
Men til tross for dette, fantastisk service og utrolig god mat veide opp for alt dette. Gode glutenfrie alternativer, og kjøttet var perfekt stekt. Absolutt verdt et besøk:)

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Henry V
Anmeldt 14. mai 2016 via mobile enheter

Rett og slett bunnsolid kvalitet på alt som ble reservert. Krabbe til kona som var himmelsk og okse indrefilet til resten - sjeldent god, langtidsstekt og herlig mørt.

Skepsis til høy musikk ved bordsetting ble parkert umiddelbart ved hjelp av oppmerksom kelner som dempet lyden da minstemann holdt for ørene. Veldig hyggelig og tilstedeværende personal som leverte raskt og passet godt på bordet. Nydelig Creme Brulee.

Ikke billigst i byen men solide porsjoner og klart i øvre sikte, anbefales.

Mvh
Fam. Støre

Dato for besøk: mai 2016
Takk, eplekake42
Anmeldt 2. november 2015 via mobile enheter

Er alltid her når jeg besøker Manhatten! Ok, ikke den billigste restaurant i byen, men klart den beste! Utrolig god mat (og mye mat). Om dere kan velge kelner, anbefaler jeg Chris, beste kelner vi har hatt! Eneste ulemper er at de kun serverer flaske øl, men uten om det har jeg ikke noe å utsette. Kjøttet er så mørt at når du skjærer i den, er det som å skjære i smør med varm kniv.

Lokalene er koselige og betjeningen høflige!

En "må besøke" restaurant når du er på Manhatten.

Dato for besøk: november 2015
Takk, AsbjornV
Anmeldt 15. juni 2015 via mobile enheter

Var på resturanten i vinterferien, hvor vi hadde booket bord på forhånd. Da vi kom dit var kelnerne imøtekommende, men vi gikk på en smell da vi fikk menyen. Det opplyses veldig lite om prisene hos resturanten, og det skjønte vi hvorfor da de tok $50-60 kun for én porsjon biff. Hvis man skal ut med en familie, må man regne med å betale minst 3-4000 kr for et ordentlig måltid. Kelnerne gjorde de ikke veldig behagelig for oss heller, da vi bestilte sidesalater for $15 i tro om at det var noe annet enn det det egentlig var - ett par salatflak med litt tomat. Sikkert en god resturant hvis du er ute etter en skikkelig fin aften med mye av det gode, men vit at det flyr pengene her.

Dato for besøk: februar 2015
Takk, Håkon G

Reisende som så på Del Frisco's Double Eagle Steakhouse, så også på

Har du vært i Del Frisco's Double Eagle Steakhouse? Del dine erfaringer!