“Weekend i New York”

God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Upper East Side
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Jeg så på Truls og Hellstrøm på norsk TV og bestemte MEG for å besøke Daniel ved neste besøk til New York. Ved ankomst inn i restauranten møter du en varm og stilfull restaurant. Atmosfæren er fantastisk og du blir godt ivaretatt fra ankomst til du drar. Fantastisk gode kelnere som ivaretar deg og bordet ditt til du drar. Ikke for mye og ikke før lite. Vi spiste en fire retters meny med vinpakke som var helt fortreffelig til maten. Du betaler selvsagt for både mat, opplevelse og Ser Vi e men absolutt verdt hver en krone.vi kommer absolutt tilbake ved en senere anledning for god service, gode smaker og en fantastisk opplevelse.

2  Takk, yngvard

Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

For en opplevelse! Fra du setter dine ben inn i Daniel er du midtpunktet. Når du spiser hos en restaurant med to stjerner i Guide Michelin, har en store forventninger. Alle ble innfridd hos Daniel denne tirsdagskvelden. Det var nesten stappfullt, men vi fikk oppmerksomhet som at vi var de eneste til stede. Fantastisk mat, stort vinutvalg, svært flinke servitører og flere overraskelser underveis. Servicen var i aller ypperste klasse. Absolutt alt harmonerte. Et stort pluss at Daniel selv kommer ut i restaurantlokalet og hilser på sine gjester. Denne opplevelsen kunne ikke vært bedre, all honnør til Daniel og hans ansatte!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, thenorwegianfoodie
Anmeldt 23. januar 2017 via mobile enheter

Fra man går inn døren til man går ut igjen får man topp service. Vi begynte med noen utsøkte drinker i baren frem til bordet var klart.
Elegant presentasjon av mat, service i toppklasse. Utsøkt mat og mange gode nye smaker.
Fikk omvisning på kjøkkenet som var en positiv opplevelse.

Anbefales på det sterkeste! Ikke spesielt billig;-)

Dato for besøk: mars 2016
2  Takk, MatgladAlex
Anmeldt 20. oktober 2016

Her spiste vi mat av topp klasse, er ikke noe jeg vil utsette på denne restauranten, flott sted med topp service, her skal jeg tilbake.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, millelita
Anmeldt 6. mars 2016

Denne restauranten var helt fantastisk. Intet å utsette på noe. Har man tid til å avse en helaften her er det svært god anvendt tid.

Dato for besøk: mai 2015
Takk, henrikr338

Reisende som så på Daniel, så også på

Har du vært i Daniel? Del dine erfaringer!