“Frekt!”

Rue 57
Vurdert som nr. 883 av 13 829 Restauranter i New York City
Kjøkken: Fransk, Japansk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Midtown
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Kom inn sammen med min bror. Ble satt på et forferdelig bord, og måtte gjentatte ganger spørre om å få asjetter, bestikk, vann osv.
Dårlig service og overpriset mat. Kvalitet og smak på maten reflekterte ikke prisen. Anbefales ikke

Takk, k3u

Anmeldt 7. april 2017 via mobile enheter

Vi var her for 3. gang nå. Alltid god mat og god service. Nå spiste vi prix frix course som er 3-retters lunsj til kun 30$. Du kan velge mellom forskjellige retter til forrett, hovedrett og dessert. Vi valgte dagens suppe som var supergod, samt kobeburger og cheesekake.

Dato for besøk: april 2017
Takk, kaia80
Anmeldt 24. november 2016 via mobile enheter

Leste at dette var Mats Zuccarellos favoritt restaurant i NY. Som hockeyfan og Rangerfan måtte stedet besøkes. Selve stedet var kjempefint, hektisk god stemning. Flott interiør med en fornem touch. Maten var derimot ikke like bra. Den kom 8 minutter etter den var bestilt, hamburgere av forskjellige sorter. Den var lunken og smakløs. Chipsen var meget god, men alt i alt så var maten skuffende.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, N17_WHL_COYS
Anmeldt 9. november 2016 via mobile enheter

Veldig hyggelig og hektisk sted. Vi var to venninner som tok turen innom før en tur til Central Park. Hyggelig atmosfære

Dato for besøk: november 2016
Takk, Jannicke78
Anmeldt 16. juli 2011

Prismessig midt på treet. Hyggelig betjening og en variasjon i menyen som falt oss alle i smak. Uformelt og likevel en viss stil. Passer godt for familie med større barn. Vi spiste både en lettere kveldsrett og en full middag i løpet av oppholdet i NYC.

Dato for besøk: juni 2011
    • Atmosfære
Takk, Helene059

Reisende som så på Rue 57, så også på

Har du vært i Rue 57? Del dine erfaringer!