“Bursdag ”

Kjøkken: Amerikansk, Sjømat, Steakhouse, Bar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Midtown
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære, fantastisk service... Å heeeelt latterlig bra kjøtt. Holder mao det de lover. Men koster det gjør det.

Takk, toresuul

Anmeldt 19. november 2018

Vi hadde bord her en travel lørdagskveld, men fikk allikevel en meget god opplevelse. En oppmerksom og engasjert servitør var behjelpelig med både valg av sides og av god rødvin. Vi bestilte en porterhouse biff for 2 personer, og fikk servert et nydelig kjøttstykke som er noe av det møreste og mest smakfulle jeg har vært borti. Servitøren skrøt også den såkalte Gallaghers steak saus opp i skyene, uten at denne sto helt til forventningene, men det utgjorde ingenting på helhetsinntrykket. Et strålende måltid hos Gallaghers!

Takk, punknilsen
Anmeldt 10. november 2018

Alltid bra biffer i denne byen og Gallagher's er ikke noe unntak. Står ikke mye tilbake for Peter Luger og Smith & Wollensky. Perfekte råvarer tilberedet av fagfolk. Gode sides. Hyggelig betjening som serverte oss husets rødvin til proteinet som smakte godt. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 10. november 2017

Her får du muligens New Yorks beste biff. Sammen med en utmerket rødvin og topp service, ble det en særdeles vellykket aften.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Jorn1966
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var to personer som forhåndsbestilte bord. Mottakelsen var bra, men deretter så var vi mindre fornøyde. Bestilte forretter og Porterhouse til hovedrett.

Forretten kom bare til en person og til den andre først etter at den første personen var ferdig. Vinen som var bestilt til hovedretten måtte purres opp.

Grunnen til dette tror jeg er stort arbeidspress på servitørene. Det virket som de hadde for mange bord å ta hånd om i en travel periode.

Porterhouse-biffen var grei og langt fra noe topp-kvalitet.

Alt i alt, så var dette for kostbart i forhold kvalitet og service.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, kennetpe

Reisende som så på Gallagher's Steak House, så også på

Har du vært i Gallagher's Steak House? Del dine erfaringer!