“Fantastisk”

Carmine's
Vurdert som nr. 124 av 14 285 Restauranter i New York by
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Store grupper, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Midtown
Anmeldt 27 desember 2016 via mobile enheter

Utrolig hyggelig plass med fin atmosfære og hyggelig betjening. Anbefalt å bestille bord i forkant, ellers kan man ende opp med å vente lenge.
Store retter (family style restutant), så en rett holder til 3 personer. Likeså dessertene.

Takk, tebjune

Anmeldt 25 desember 2016 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å ta årets julemiddag her når vi var i NY.
Rettene var veldig store og en rett holdt fint til 3 voksne.
Maten var fantastisk og går uten tvil tilbake hit!

Takk, Kathrine E
Anmeldt 27 november 2016 via mobile enheter

Her er det alltid mye mennesker og god stemning. Betjeningen gjør det de kan for å hjelpe deg på plass men det er selvfølgelig litt kø og tett med folk. Servicen er upåklagelig. Man får servert enorme mengder med mat. (Vi var to og fikk servert nok mat til en hel familie...) Ikke noe gourmetrestaurant men veldig god mat og høy stemning gjør dette stedet verdt å besøke.

Takk, Thomas Henning L
Anmeldt 5 oktober 2016 via mobile enheter

Første restaurant på vår NY tur. Enorme portioner men vi blir advart på forhånd og bestiller på deling. Seafood pasta har litt mye saltvann smak og ikke helt perfekt. Topp service og atmosfære. Maten på nabobordet ser perfekt ut. Kommer gjerne tilbake.

Takk, JonAeri
Anmeldt 27 juni 2016 via mobile enheter

Nydelig mat og store porsjoner. Kult konsept med familieporsjoner. Husk å booke bord, her yrer det av liv i fullbooket restaurant.

Takk, Trine Teie K

Har du vært i Carmine's? Del dine erfaringer!