“Veldig god pizza”

Få mat levert
Vurdert som nr. 540 av 13 841 Restauranter i New York City
Kjøkken: Pizza
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Midtown
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

God italiensk pizza stekt i sten ovn
Litt italiensk stemning også med litt høy vokal på enkelte gjester
Stor pizza for to stk koste $36
Alt i alt veldig fornøyd.

Takk, gmnerland

Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Vi var her som en hel storfamilie, vi fikk beskjed om at det bel nok mat til at barna kunne få hver sin tallerken og smake av oss voksne. Pizzaene er veldig store, og skummelt gode! Lasagne var også veldig god! Godt utvalg i vin, og gode cocktails! Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, T9922RStinat
Anmeldt 17. mai 2017 via mobile enheter

Her serverer de god pizza og i en trivelig atmosfære, Ok pris. Serverer også pasta. Lite og ikke for bråkete.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Tone L
Anmeldt 8. mai 2015 via mobile enheter

Vil sterkt anbefale pizzaen her! Tok lunsj her etter en tur i central park! Pizzaen var kjempe god til en god pris! Veldig hyggelig personale :)

Takk, Ufleis
Anmeldt 27. mars 2012

Har spist på denne restauranten ved flere anledinger og er man ute etter ekte Italiensk pizza er dette et godt alternativ. Du må selv velge ingredienser fra restaurantens liste. Best atmosfære i 2. etasje. Tilbyr også take away

• Atmosfære
Takk, sveincatow

Reisende som så på Angelo's Pizza, så også på

Har du vært i Angelo's Pizza? Del dine erfaringer!