24 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Expedia.comUSD 325
travelup.comUSD 388
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

God beliggenhet på Times square. Fine rom og god utsikt fra skybaren. God, men litt dyr frokost. (Al la carte) Hyggelig og hjelpsom portier. Virker rent og ordentlig. Hotellet har spa-avdeling, som en av oss prøvde. Bra men dyr massasje.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Reisemamma81
00gc, Manager på Hyatt Centric Times Square New York, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Thank you for sharing your review of Hyatt Centric Times Square New York. We are glad to read our location worked well for you and that you enjoyed everything else as well that we offered during your stay with us. We hope you will choose us again so we can impress you on your next trip as well.

Marian P. Pajarillo
Executive Assistant

Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Familie på 4 har vært her i 5 dager. Rengjøring av rommet har vært bra, hyggelig betjening og knall fin skybar! Hotellet har 54 etasjer med flere heiser, og opplevde at dette fungerte fint med lite venting.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, vegardGA
Melissa O, Manager på Hyatt Centric Times Square New York, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2017

Hi VegardGA,

Thank you very much for choosing us as your preferred hotel destination in New York City. We truly appreciate your feedback and we hope to see you more often!

Mel
Hyatt Centric TSQ

Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Vi var veldig godt fornøyd med rommet. Gode senger og flott bad. Hyggelige ansatte som ga god service i resepsjon. Den sentrale beliggenhet rett ved Tine Square gjør det mulig å gå til flere severdigheter. Ekstra positivt med den flott baren på toppen med fantastisk utsikt over Manhattan.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, kjespa
Cathy F, Manager på Hyatt Centric Times Square New York, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Greetings,

Thank you so much for the great review. We are so happy to hear that your enjoyed your time with us and were able to check out our famous roof top bar. We look forward to hosting your next stay here in New York City.

Anmeldt 4. juni 2017

Vi bestilte delux rom med utsikt og høyere opp kom på rom 4602 kjempe fornøyd, bra renhold god utsikt, gode senger. Og god service
Vi bestilte black Care til flyplassen behagelig ;)
Noe som kanskje ikke var like OK var at hvis du bodde høyt oppe og skulle ned stoppet den i etg under for og plukke opp folk. Skjedde kanskje bare 1 gang at heisen stoppet 5 ganger så kanskje bare ett luksusproblem .....
safe med egen kode oh gratis bagarsje oppbevaring
Følger med gratis kaffe og 1 vann PR pers PR dag

Romtips: Delux høyt oppe og med utsigt
Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Jeanette B
Anmeldt 5. mai 2017

Hadde et opphold på en uke på dette hotellet på vår ferietur til NYC.
Dette er en meget bra hotell. Moderne, rent og pent.

Ubegrenset med gratis kaffe på rommet(kaffetrakter og kapsler), et lite kjøleskap som er meget praktisk hvis man vil ordne med frokost selv(man må betale ekstra for å spise frokost ved hotellet) og en safe for oppbevaring av verdisaker.

Beliggenheten er det noe av det beste du kan få i NYC. Rett ved Times Square, en kort spasertur til shoppinggata fifth avenue, Central Park, Rockefeller Center m.m.

En liten ulempe var at brannalarmen gikk ganske ofte mens vi var der. Men det ble rask avblåst hver gang, så vi slapp å forlate hotellrommet.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Halasp