Secrets of the High Line

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve High Line på
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Imponerende bydelspark midt på Manhatten. Veldig velholdt park hvor man kan nyte noen litt roligere minutter på Manhatten. Sitteplasser og fin beplantning i parken der hvor jernbanen gikk, samtidig som man får et fint overblikk over gatene og miljøet der togene en gang gikk.

Også hyggelige serveringssteder underveis, vi besøkte uteserveringen på Terroir for en hyggelig øl i solen.

Toaletter også tilgjengelig flere steder langs parken.

Anbefaler å sette av en time eller to for å nyte denne parken.

1  Takk, reisefan
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Et nedlagt jernbanespor ble til en spesiell severdighet. Her får man utsikt på byen, og opplever en spesiell stemning sammen med mange andre. Det et bare å klatre opp noen meter i høyden. Stedet har mange beskyttere og bidragsytere.

Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Ved å gå The Highline får man god utsikt over deler av byen som man ellers ikke får sett. Alt i alt en kjempefin opplevelse!

Takk, fra-isak
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

High line var flott park og tur område. Som er laget på gamle jernbane, enn ser de gamle togskinnene hele veien. Vi gikk fra start 34th st, 11th ave. Nesten helt ned til elven. Vi gikk hele High line til Gansevoort st. Vi hadde godt vær, så dette var en super dag. Flere steder en kan sette seg ned og nyte utsikt, eller bare ta en liten hvil.
Er en tur jeg anbefaler. Hvis enn ikke orker hele High line er det flere ankomst punkter.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, jeanettem588
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

En oase i NY. Den gamle toglinjen som er bygget ca 20m over bakkenivå er gjort om til park. Barna elsket det.

Takk, Lofoten_perra