“En utmerket restaurant ved Time Square”

Tony's Di Napoli - Midtown
Reserver med OpenTable
Tony's Di Napoli - Midtown er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 147 av 14 717 Restauranter i New York by
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Store grupper, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Midtown
Anmeldt 27. september 2017

I Tony Di Napoli får du utmerket mat i en ikke alt for dyr pris.
God service og meget godt miljø.
Bestill bord i løpet av dagen

Takk, Tore Ivar S

Anmeldt 10. september 2017 via mobile enheter

En god matopplevelse! God atmosfære i restauranten, kelnerne er veldig hyggelige og i møtekommende. Man deler en rett, som gjør matopplevelsen mer sosial

Takk, martehansen123
Anmeldt 3. februar 2016

Klassisk italiensk pasta og pizza restaurant. Spiste middag her en kveld og maten var billig og god. Flott atmosfære og stemning. Stort lokale med masse folk. Konseptet er at du må dele og det er veldig mye og bra mat.

Takk, Zwasi
Anmeldt 16. juli 2015 via mobile enheter

Ble anbefalt denne av en person vi spurte på gaten etter italiensk restaurant. Ble meget positivt overrasket. Fikk et rolig bord i kjelleren. Likte konseptet vedr maten. Familieservering, som betydde at vi måtte bli enige om hva vi skulle spise. Vi lyttet til anbefalingene fra servitøren og vi fikk servert et meget godt måltid vi sent vil glemme.

Takk, Trond J
Anmeldt 28. juni 2015 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk atmosfære, mye mat, barne vennlig og god service . Ligger sentralt, og måtte vente "kun"45 min på et bord en lørdag kveld.

Takk, Eli O

Reisende som så på Tony's Di Napoli - Midtown, så også på

Har du vært i Tony's Di Napoli - Midtown? Del dine erfaringer!