“God mat, iskaldt og høylytt ”

Tony's Di Napoli - Midtown
Reserver med OpenTable
Tony's Di Napoli - Midtown er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 150 av 15 904 Restauranter i New York by
Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger, Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Midtown
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Her bør man ha med seg en cardigan eller noe å slenge over skuldre fordi ac går så hardt at det ble nesten kaldt. Maten er utrolig god og posjoner er enormt store. Problemet her er at støynivå var over grensen for desibel :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kjetil J

Anmeldt 27. september 2017

I Tony Di Napoli får du utmerket mat i en ikke alt for dyr pris.
God service og meget godt miljø.
Bestill bord i løpet av dagen

Dato for besøk: september 2017
Takk, Tore Ivar S
Anmeldt 10. september 2017 via mobile enheter

En god matopplevelse! God atmosfære i restauranten, kelnerne er veldig hyggelige og i møtekommende. Man deler en rett, som gjør matopplevelsen mer sosial

Dato for besøk: september 2017
Takk, martehansen123
Anmeldt 3. februar 2016

Klassisk italiensk pasta og pizza restaurant. Spiste middag her en kveld og maten var billig og god. Flott atmosfære og stemning. Stort lokale med masse folk. Konseptet er at du må dele og det er veldig mye og bra mat.

Dato for besøk: november 2015
Takk, Zwasi
Anmeldt 16. juli 2015 via mobile enheter

Ble anbefalt denne av en person vi spurte på gaten etter italiensk restaurant. Ble meget positivt overrasket. Fikk et rolig bord i kjelleren. Likte konseptet vedr maten. Familieservering, som betydde at vi måtte bli enige om hva vi skulle spise. Vi lyttet til anbefalingene fra servitøren og vi fikk servert et meget godt måltid vi sent vil glemme.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Trond J

Har du vært i Tony's Di Napoli - Midtown? Del dine erfaringer!