Ulike måter å oppleve 'Top of the rock' utsiktspost, Rockefeller New York på
New York CityPASS
1 740 anmeldelser
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Top of the Rock på kveldstid og utsikten over NYC er bare fantastisk når det er mørkt ute!

Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, fra-isak
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Godt organisert med lite kø og hyggelig betjening i alle ledd. Dette var en fin måte å se New York på fra høyden.

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, polizam7
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Vi brukte en kombinasjonsbillett (The New York Sightseeing Pass) for inngang. Måtte levere denne inn for å få billett i bytte. Køen var helt OK. Kom ca kl 19 og var ikke ledig heisbillett før ca 21. Valgte da billett til kl 19 dagen etter. Så anbefaler å hente ut billett tidligere på dagen eller dagen i forveien for å få ønsket tidspunkt. Da vi kom til toppen var det mye folk, men helt OK å få tilkomst på de to nederste planene. På toppen var det nesten umulig. Vi var der rundt solnedgang, og folk holdt på plassene sine i over en time uten å flytte seg for at andre skulle få se hele utsikten og tatt bilder. Det burde vært et køsystem som sørget for rotasjon. Flott utsikt når man først fikk se den. Man får sett byen fra alle fire kanter av bygget, og fint å se lysshow på Empire State building når det var mørkt. Vi valgte «The rock» istedenfor Empire State building, og er veldig fornøyd med det.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 537ingridk
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Bra opplegg, køene nede gikk kjapt før vi ble sendt opp i heisen. Utrolig utsikt over byen, og flere nivåer man kan stå på for å se byen.

Dato for opplevelse: juli 2018
3  Takk, skyru
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Var forberedt på kø slik vi har opplevd på Empire Staten building, men ble overrasker over effektiviteten. Kom oss raskt opp, og det var god utsikt. Kjøpte kart til tre dollar, og det var en grei investering. Første dag i New York, så fint å få en oversikt. Noe overpriset med 199$ for fem personer.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 830arnhildb