Utsiktspunktet Top of the Rock, New York

Ulike måter å oppleve 'Top of the rock' utsiktspost, Rockefeller New York på
New York CityPASS
1 812 anmeldelser
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk utsikt over Manhattan og Central Park. Bestill tid på forhånd, gjerne på morgenen. Null kø!

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, mortenb649
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Vi gikk dit på dagtid selv om de fleste ambefalte ettermiddag/kveld. Vi slapp unna alt som er av kønog trengsel. Fin opplevelse.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 416atles
Anmeldt 9. november 2018

Et must å besøke når du er i New York, en av de gamle ikoniske bygningene. skøytebane i forkant av bygningen. Her er alt du trenger fra restauranter , kjøpesenter, butikker og hva med en skøytetur ? mange fine detaljer her

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, jajen2
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Top of the Rock på kveldstid og utsikten over NYC er bare fantastisk når det er mørkt ute!

Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, fra-isak
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Godt organisert med lite kø og hyggelig betjening i alle ledd. Dette var en fin måte å se New York på fra høyden.

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, polizam7