“Kul burger og øl restaurant ”
Anmeldelse av The Spotted Pig - STENGT

The Spotted Pig
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Greenwich Village
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Var her på lunsj. Populært sted og vi måtte vente litt på bord. Men verdt det. God mat og godt øl i morsomt lokale i Meat Packing District. Passe sted å stoppe for mat halvveis på vandring fra Manhattan til Ground Zero. Anbefales.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 25. juli 2018

Stedet vi bare måtte oppleve i NY liksom... 18 dollar for et lite glass varm rødvin sittende på krakker som hadde passet bedre i ei dukkestue. Konseptet kunne vært kult, burgeren helt ok, friesen en hipsterplass verdig. Men jeg drar aldri tilbake...

Dato for besøk: mai 2018
Takk, torer968
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Dette er stedet for deg om du liker god mat og gode drinker. Kan virkelig anbefales. Burgeren der er himmelsk.

Dato for besøk: september 2017
Takk, toomli
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Beste biffen jeg har smakt på lenge! Vi måtte vente 1,5 time for bord men de hadde heldigvis en smart-løsning på køen med å ringe når bordet var klart. Så vi tok forretten på en restaurant i nærheten. Nydelig atmosfære både innenfor og utenfor. Eneste jeg syntes var minus var bekledningen av servitøren vår som gikk i shorts og fiskehatt. Ellers absolutt verdt besøket!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, caroline s
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Pent lokale, og relativt kort ventetid på ledig bord denne onsdagen. Utvilsomt den beste burgeren jeg noen gang har smakt, dertil tilhørende skolisse-fries. Det lille som trekker ned er at det tok litt for lang tid og få maten, i tillegg til at prisene er noe stive. Men, den fantastiske burgeren veier (nesten) opp for det negative. Et «must» sted å besøke i New York.

Dato for besøk: april 2018
Takk, thenorwegianfoodie