13 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Agoda.com
Trip.comUSD 274
Anmeldt 9. desember 2017

Små, men praktiske rom. God seng med stor dobbeldyne. Rent rom og stort vindu med utsikt. Perfekt plassering om du ønsker å være midt i smørøyet av flere turistattraksjoner. Broadway, Times Square, Rockefeller og Central Park i gangavstand! Spiste ikke frokost på hotellet, men kantinene og baren fremsto veldig delekat.

Dato for oppholdet: desember 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, idah463
Anmeldt 12. november 2017

Sentral beliggenhet, rommet er lite men du har plass til det du trenger. Meget fornøyd med rengjøring av rommet, nytt sengetøy hver dag og påfyll av toalett artikkler.
Eneste negative var at det var kaldt på badet. Hyggelig Lounge og Roof top bar.
Jeg kan trygt anbefale dette hotellet hvis du ønsker å bo sentralt på Manhattan.

Dato for oppholdet: november 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Bjohus
Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Et skikkelig kult og trendy hotell. Morsom dekorert i lobby og rooftoppbaren. Hyggelig og avslappet atmosfære, hyggelig og hjelpsomme ansatte -selv med 4 nordmenn som ikke et helt vant med å tipse for et og alt. Små rom,så nesten litt sånn hver sin tur å åpne kofferten, med gode senger og fantastisk utsikt (18. Etg.) Beliggenheten=gåavstand til det meste. Anbefales for venninnetur eller kjærestetur.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, laylaque
Anmeldt 4. september 2017

Rommet var bittelite med verdens beste seng, deilig dusj og veldig spesielt med et "plastbad" inne i rommet. Fungerte helt utmerket. Lite plass til baggasje og vi savnet VELDIG vannkoker/kaffemaskin. Det manglet virkelig! Hyggelig service, fantastisk takterrasse med utsikt til de veldige skyskraperne. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med citizenM hotels
Takk, Mari F
Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

Moderne og smart Hotel, nær alt på Manhatten. God og sunn frukost. Hyggelig betjening. Flott utsiktsplass i bar i 21et. Super utsmykning i lobbyen og artige visdomsord på veggene. Rommet var lite men smart innredet, fin belysning av frostet glass i dusjen. Alt styres av IPad, kult! Anbefales absolutt.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Laila S
Noreen C, General Manager på citizenM New York Times Square, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2016

Hi Laila S,

Sounds like you had a great time with us, thanks so much for sharing your compliments! I was happy to read that you got to enjoy our delicious breakfast! And fun that you noticed the cool sayings on our walls, they always make me laugh :)

Hope you will visit us again soon!

citizenNoreen