“En flott opplevelse”

The View Restaurant & Lounge
Vurdert som nr. 1 033 av 13 824 Restauranter i New York City
God for: Romantisk, Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Buffet, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Midtown
Anmeldt 25. november 2018

Absolutt verdt og få med seg når man er i NY. God mat og vin og ypperlig service. Litt vanskelig og finne, men et minne for livet.

Takk, Malin69
TeamMarriott, Manager på The View Restaurant & Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Dear Malin69,

Thank you for choosing The View Restaurant & Lounge during your visit to New York City. We are happy to know you were pleased with most aspects and enjoyed your time with us. We hope to welcome you again in the future.

Sincerely,
The View Restaurant & Lounge Management

Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

Restaurant / bar som roterer i 48 etg. Liker det og det var fin atmosfære og hyggelig betjening. Prisen er dyr og på kvelden vil de ha cc $8 per pers.

Dato for besøk: april 2018
Takk, eskila2017
TeamMarriott, Manager på The View Restaurant & Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2018

Dear Eskil A,

Thank you for the generous rating of our restaurant, The View Restaurant & Lounge. We are glad you enjoyed our service with the outstanding views. We offer our guests an unparalleled dining experience - our revolving floor makes a 360° turn every hour, providing an ever-changing view of this famous city! We hope you will come back to see us soon.

Sincerely,
The View Restaurant & Lounge Management

Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Hit går man først og fremst for utsikten! I løpet av omkring halvannen time har den dreiende restauranten vist deg 360' av utsikten rundt Times Sq. Hudson River og alle kjente bygninger glir sakte forbi.
Menyen man velger fra er rikholdig. Alle burde finne noe her. Alle spiser tre retter, til $89. Vi var litt uheldige med flere bommerter; to av oss fikk veldig overstekt kjøtt, selv om vi bestilte med plus. Den ene servitøren var altfor intens, høflighetsfrasende kom på samlebånd helt uten følelse, helt ut av proposjoner. Prisene er altfor høye ifht kvalitet og interiør etc, men siden kundene står i lange køer for å få kjøre denne karusellen betyr nok ikke dét så mye...

Dato for besøk: november 2017
Takk, Travelglenn-oe
Nicole H, Manager på The View Restaurant & Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2017

Takk så mye for tilbakemeldingen din. Vi er så glade for at du likte utsikten fra 48. etasje. Oppriktige unnskyldninger om biffens temperatur. Hadde vi kjent på det tidspunktet, ville vi ha kunnet remake dem for deg, så det er vår feil. Din lojalitet er et viktig element i å gjøre vår etablering til en suksess, så jeg håper du vil gi oss en annen mulighet til å imponere deg neste gang du er i vår store by. Jeg ønsker deg en flott uke og takk igjen for din

Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

Bra mat, men graverende service. Servitøren snakket ikke med oss, og vi fikk ikke et smil. Fikk dårlig vin to ganger. Ikke verdt prisen.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Atleaarz
Tony H, Manager på The View Restaurant & Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2017

Thank you for taking your time to share feedback. We will communicate it to our Food and Beverage team and ensure they take this opportunity to improve on their service.

Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

Man må spise 3-retters til 89$. Men maten er god, og servicen var bra. Det aller beste er utsikten som endrer seg hele tiden siden restauranten roterer. Vi var der på kvelden, og fikk se manhatten by night.

Dato for besøk: april 2017
Takk, kaia80

Reisende som så på The View Restaurant & Lounge, så også på

Har du vært i The View Restaurant & Lounge? Del dine erfaringer!