“Meget god mat”
Anmeldelse av Lincoln Square Steak

Lincoln Square Steak
Reserver med OpenTable
Lincoln Square Steak er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 65 av 15 761 Restauranter i New York by
Kjøkken: Sjømat, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Upper West Side
Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig god service fra trivelig bemanning. Maten var strålende god og kan trygt anbefale stedet om man er ute etter er godt steakhouse.

Takk, Leif Arne S
ClubASteakhouse, Owner på Lincoln Square Steak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Hi!

Thank you for dining at my restaurant as well as taking the time to review us on TripAdvisor.

As an owner/operator for over 40 years, customer feedback has always been pivotal in making my future customer experience better.

I'm glad you enjoyed Lincoln Square Steak and I look forward to seeing you again.

Best Regards,

Bruno

Anmeldt 15. september 2017 via mobile enheter

Vi hadde bryllupsmiddagen vår hos Lincoln Square. Vi er meget fornøyd med oppfølgingen i forkant med Yvonne, meget fine lokaler og det private lokalet vi fikk, for ikke å snakke om den gode maten. Den var meget god og alle gjestene var fornøyd. Anbefales på det sterkeste

Takk, Hfa74
ClubASteakhouse, Owner på Lincoln Square Steak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2017

Hi!

Best Regards,

Bruno

Anmeldt 22. juli 2016

Vi valgte denne restauranten på grunn av gode anmeldelser. Vi var litt skeptiske til en såpass fin restaurant med barn, men barna ble tatt veldig godt imot og fikk gratis is og sukkerspinn til dessert. Så det slo an! Vi spiste biff og den var nydelig. Servicen var topp!

Takk, ThereseKR
Anmeldt 27. juni 2016 via mobile enheter

Jeg går sjeldent til denne type restaurant, men fikk høre at den er nå bedre enn Peter Studger sin.
Det viste seg å være helt korrekt.
Maten var fantastisk, vinen likeså. Service var første klasses.
Jeg anbefaler denne flotte restauranten i New York på det varmeste. Den passer både for par, venner og familier.

Takk, miribo280
Anmeldt 19. mai 2016 via mobile enheter

Det var her vi skulle gått for å feire min kone' 50-årsdag og ikke den vi valgte(Patsy's).
Ble godt tatt imot. Kelneren ved vårt bord var oppmerksom og vi hadde en god dialog.
Forrett og hovedrett var helt topp. Biffen smeltet på tungen.
Og for ikke å glemme, det ble gjort stas på min kone da de hørte hvorfor vi hadde tatt turen til NY.
Denne restauranten kan anbefales på det sterkeste.
Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, viduka09

Reisende som så på Lincoln Square Steak, så også på

New York by, NY

Har du vært i Lincoln Square Steak? Del dine erfaringer!