NYC One World Observatory med gå forbi køen-billetter

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve One World Observatory på
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Reklamen lover fantastisk utsikt over New York City, og det er akkurat det du får!

Fra toppen kan du se hele byen og planlegge hvilke steder du vil besøke senere. Heisturen er en opplevelse i seg selv med animasjon over byens utvikling gjennom århundrene.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, fra-isak
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Et must å besøke når en er i New York .
Lite kø å kjapt igjennom securityen for deretter få en tur opp til 102 etasje for å nyte utsikten .
Heisturen tar 47 sek å er en opplevelse i seg selv begge veier .

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, frodeu269
Anmeldt 26. juni 2018

En flott opplevelse å være oppe i One World. En flott heistur som viste byggingen av byen. Litt trist at det lett blir gjenskinn i vinduene når en tar bilder. Her kommer du ikke ut i friluft - slik du gjør på ESB.
Vi hadde kjøpt en guidet tur (MasterCard) slik at vi hadde et bestemt klokkeslett å forholde oss til. Fikk også et par små gaver.
Ellers kan du godt spise et måltid i en av flere restauranter der oppe.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Svein G
Anmeldt 5. juni 2018

Frábært útsýni yfir alla Manhattan. Best er að vera búin að kaupa sér miða áður svo að þú þurfir ekki að bíða í biðröð, ef þú ert með Mastercard þá er forgangur upp í turninn. Skemmtileg upplifurn.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, kalla G
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Flott opplevelse, og heisen er en opplevelse, selvom den er innvendig. Synes likevel at Empire State Building har mer sjarm og atmosfære, enn One World. Det er veldig kommersielt, og man blir sluset gjennom masse greier før man kan gå fritt og se byen 360 grader, bak glassvegger.
Vi kjøpte billetter på stedet og det er dyrere enn å kjøpe av de mange greyline-folkene i området utenfor. Heldigvis var det null kø da vi var der.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, eskiljo