NYC One World Observatory med gå forbi køen-billetter

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve One World Observatory på
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Bestilte en guidet tur, noe vi var veldig fornøyde med. Hadde booket til kl 11 men da var det fullstendig overskyet og null sikt. Booket om en time og satset på at sikten skulle bli bedre. Heldigvis ble den det, da det ikke var noe mulighet til å få igjen penger pga dårlig vær. Var kjempegøy å bli guidet, en helt annen opplevelse enn å bare stå og kikke ut. Anbefales.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, metten706
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Reklamen lover fantastisk utsikt over New York City, og det er akkurat det du får!

Fra toppen kan du se hele byen og planlegge hvilke steder du vil besøke senere. Heisturen er en opplevelse i seg selv med animasjon over byens utvikling gjennom århundrene.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, fra-isak
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Et must å besøke når en er i New York .
Lite kø å kjapt igjennom securityen for deretter få en tur opp til 102 etasje for å nyte utsikten .
Heisturen tar 47 sek å er en opplevelse i seg selv begge veier .

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, frodeu269
Anmeldt 26. juni 2018

En flott opplevelse å være oppe i One World. En flott heistur som viste byggingen av byen. Litt trist at det lett blir gjenskinn i vinduene når en tar bilder. Her kommer du ikke ut i friluft - slik du gjør på ESB.
Vi hadde kjøpt en guidet tur (MasterCard) slik at vi hadde et bestemt klokkeslett å forholde oss til. Fikk også et par små gaver.
Ellers kan du godt spise et måltid i en av flere restauranter der oppe.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Svein G
Anmeldt 5. juni 2018

Frábært útsýni yfir alla Manhattan. Best er að vera búin að kaupa sér miða áður svo að þú þurfir ekki að bíða í biðröð, ef þú ert með Mastercard þá er forgangur upp í turninn. Skemmtileg upplifurn.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, kalla G