Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Vi hadde et deluxe familie rom. To dobbeltsenger pluss en sovesofa. Vi var svært fornøyde med rommet og servicen. Lite støy mellom rommene. Nye håndkle og nyoppredd seng hver dag. Det eneste vi undret oss over var at døren mellom soverom og bad ikke var tett.

Sen utsjekking kl 15.00. Veldig fornøyde med der.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, hevire
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Vi bodde der 5 netter. Vi ble møtt av hyggelig betjening som oppgraderte rommet vårt uten tillegg i pris. Vi fikk rom i 27 etasje med utsikt over byen. Rommet var stort og lyst. Plusd for at det ikke var vegg til vegg teppe på rommet. Frokost var inkludert og det er et stort pluss. Frokosten var veldig bra.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Toreinar2015
Anmeldt 23. mars 2017

Hotellet ligger et kvartal unna times square og dermed mitt i smørøyet av hva new york har å tilby. Hop on hop of sightseeing bussene har stans i gaten utenfor hotellet, og det er en kort spasertur opp til central park. Man får med andre ord ikke en bedre beliggenhet.
Betjeningen er svært service innstilte og rommene ble ryddet vær dag.
Frokosten sto av alt man kunne ønske seg. Det var gryn og ristet brød. Egg på alle tenkelige måter (kokt, eggerøre, speilegg stekt på en side og speilegg stekt på begge sider), bacon, spekemat, røkt laks og fruktbar med meloner og druer.
Prisen er litt stiv, men det er det i hele new york.
Vi reise med et spedbarn og var heldige og ble oppgradert til ett rom i 26 etasje hvor vi fikk tilgang til en lounge hvor de hadde kaffe, te, brus og mineralvann i tillegg til noen bakevarer og frukt-skåler man kunne ta uten tillegg i prisen.
Hotellet var behjelpelig med å reservere billetter til det man kunne ønske seg og hadde en egen bil som kjørte oss til flyplassen med plass til all bagasje pluss barnevogn.
Anbefaler hotellet på det varmeste.

Romtips: I en "sidegate", men likevel i smørøyet.
Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, OyvindAls
Anmeldt 23. februar 2017 via mobile enheter

Vår familieferie i New York fikk utgangspunkt i fra dette hotellet. Vi fikk plassert alle 5 på et rom. Utsikten fra 24 etg. Var upåklagelig. Hotellet er nytt, har god standard, ligger sentralt og koster deretter. Hotellet er kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Erlend1973
Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Moderne hotel midt i smørøyet om du vil ha Times Square og 5th Avenue i nærheten. Rent, nyoppusset og stilig hotel. Hyggelig betjening og god frokost. Stille og rolig selv om det er et stort hotel. Vi bodde på toppen i 28 etg og koset oss med utsikten fra sengen.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, N3780IVlindal