Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Var på en ukes tur med familien og bodde på the Watson hotell. Hotellet var helt greit. Hadde nok trengt en liten oppussing, da kanskje spesielt badet. Hotellet ligger svært sentralt i forhold til Central Park og Times Square blant annet.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, juliebergerud
VanessaWatsonHotel, Manager på The Watson Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2017

Dear Juliebergerud,
Thank you very much for your review. We are glad we were able to make a difference and provide a comfortable stay for you. We hope you will consider us during your next trip to New York.
Sincerely,
Michael Melendez
Guest Service Manager

Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsomt personell på alle nivå. God atmosfære over alt, veldig greit værelse, høy standard på daglig rengjøring av rommet. Fabelaktig å kombinere opplevelsesferie med "syden-ferie" ved svømmebassenget på taket. Her var det også topp score på renslighet, service, sikkerhet (badevakter) og vennlighet blant personalet. Passelig avstand til attraksjonene (Central Park og Times Square blant annet). Kort sagt; Hotellet spilte en viktig og avgjørende rolle for at 9 dager og 10 overnattinger i New York ble en kjempesuksess! Tusen takk for oss!

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, SigmundK_13
VanessaWatsonHotel, Guest Relations Manager på The Watson Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2017

Sigmund K,

Wow! Vi er smigret av dine hyggelige ord og vil gjerne takke deg for at du tok deg tid til å vurdere ditt siste opphold. Vi er så glade for at du likte din erfaring og fikk mest mulig ut av vår eiendom. Vi ser frem til å returnere og vil gjerne takke for at du valgte The Watson Hotel.

hilsen,
Rebecca Roldan
Gjesteservice sjef

Anmeldt 10. august 2016 via mobile enheter

Kort vei til subway, central park, times square mm. En kjempeflott takterasse som er åpen fra 10 til 18 med basseng, solterrasse og bar. Store rom, vi var to voksne og to ungdommer på et dobbeltrom med to dobbeltsenger og hadde god plass. Kan trygt anbefale hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, atlenik
VanessaV57, Guest Relations Manager på The Watson Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2016

Atle Nikolai S,

Tusen takk for din vurdering av hotellet vårt. Jeg er glad for å høre at du likte oppholdet hos oss. Det er noe våre ansatte tar stor stolthet i, så vi setter pris på din tilbakemelding. Vi håper du vil besøke oss igjen.

Vennlig hilsen,
Rebecca Roldan
Gjest service manager

Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Var her 1 uke med 2 gutter. Beliggenheten er meget bra, kort avstand til central park, times square og andre attraksjoner. Hyggelig og service minded betjening. Innvendig føler jeg at hotellet er klar for en oppgradering, ihvertfall heisene og badet. Rommene ble ryddet regelmessig som forventet og godt utført. Anbefales

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Rizwan B
VanessaV57, Guest Relations Manager på The Watson Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2016

Kjære Rizwan B
Takk for at du tar deg tid til å dele dine erfaringer med oss og for å anbefale oss til våre fremtidige gjester . Vi virkelig setter pris på din feeedback og Im veldig glad vi møtte dine forventninger.

Vennlig hilsen,
Gabriela Asencio
Guest Service Manager

Anmeldt 24. januar 2016

Standard på bad kunne vært litt bedre, men ellers var rommet fint, det samme gjelder rydd/vask av rom. Sengen var svært behagelig og hjalp veldig på trøtthet etter tidsforskjellen.
Personalet var hyggelige og behjelpelige.

Beliggenheten var fin, med masse koselige resturanter for frokostmuligheter rundt. Spesielt resturanten Morning Star ble godt besøkt for frokost flere ganger i løpet av turen.

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Eli G
VanessaV57, Manager på The Watson Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2016

Kjære Elie g,
Oppriktig,