Washington Square Hotel(New York by)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
The Kimberly Hotel(New York by)(Mye for pengene!)
  • Romservice
Besparingsvarsel! 20 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 20 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 317 per natt.

Dream Downtown(New York by)
  • Svømmebasseng
Sohotel(New York by)(Mye for pengene!)
  • Bar/lounge
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 197 per natt.

The Watson Hotel(New York by)
Besparingsvarsel! 26 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 26 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 180 per natt.

The New Yorker a Wyndham Hotel(New York by)(Mye for pengene!)
Gratis avbestilling frem til 28/07
  • Romservice
Besparingsvarsel! 26 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 26 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 184 per natt.

Archer Hotel New York(New York by)(Mye for pengene!)
Gratis avbestilling frem til 26/07
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 283 per natt.

Pod 51 Hotel(New York by)(Mye for pengene!)
Gratis avbestilling frem til 28/07
  • Bar/lounge
Besparingsvarsel! 42 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 42 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 200 per natt.

YOTEL New York(New York by)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 23 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 23 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 191 per natt.

The Dominick Hotel(New York by)
Gratis avbestilling frem til 27/07
Anmeldt 10. mars 2012

• Opphold: februar 2012, reiste som et par
Anmeldt 3. januar 2012

• Opphold: desember 2011, reiste med venner
Anmeldt 12. desember 2011

• Opphold: desember 2011
Anmeldt 11. desember 2011

Romtips: Probably the lower floors, just in case the old original lift had a problem.
  • Opphold: oktober 2011, reiste alene
Anmeldt 21. november 2011