Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

WSH er et fint hotell med perfekt beliggenhet. Bra strøk, kort til gode restauranter og underholdning om kvelden. Hotellet ligger også nærme subway som er en stor fordel. Veldig fint hotell å komme tilbake til etter en lang dag ute i byen. Og de serverer en bra frokost. Vårt andre opphold på WSH.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, oyvindsetre
Anmeldt 24. februar 2017

Vi hadde et fint og lyst dobbeltrom i 8 etg. Hyggelig personale og spesielt hyggelig "doorman" som kom med masse gode forslag til spesielle opplevelser i NY. Enkel, men god frokost. Super beliggenhet, både sentralt men rolig og trygt i området. Hotellet ligger rett ved Warshington Square Park som er veldig hyggelig, masse som skjer der på fine soldager.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Vivik72
Anmeldt 7. desember 2016

Et lite men hyggelig hotell med flott beliggenhet. Hyggelig betjening bortsett fra i frokostrestauranten. Vi ventet over en halv time på mat av aller enkleste slag. Rommene og resten av hotellet er derimot både hyggelig og sjarmerende. Dette var tredje gang vi bodde der, og jeg tror vi kommer til å bo der igjen.

Romtips: Velg gjerne høyere etasjer, men området er generelt stille og rolig.
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, OddS78
Anmeldt 22. september 2016

Meget koselig hotell, suveren service og særdeles hyggelig beliggenhet. Dette er virkelig en oase midt inne i denne verdensmetropolen, hvor man kan trekke seg tilbake, nyte roen og ta innover seg mektige inntrykk fra livet utenfor, før en igjen begir seg ut i denne byen som så til de grader er fyllt opp av energi, atmosfære og grenseløst med morsomme muligheter.

Dato for oppholdet: september 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Takk, frodek422
Anmeldt 23. februar 2016 via mobile enheter

Besøkte dette hotellet i Juni 2012. Utrolig fornøyd med valget vårt. Hotellet ligger i et veldig hyggelig og trygt område. Bare rett ved siden av den koselige Washington square park, her var det masse liv og røre om kvelden! Få minutter til nærmeste subway-stasjon. Anbefaler trygt dette hotellet videre! Mye koseligere og fredeligere i Greenwich village, enn kaotiske og stressende Time Square, eller litt kjedelige Upper Manhattan. Deilig å komme tilbake til hotellet etter å ha vært ute i turist-røra

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, TravelinGoose84