Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Ble godt tatt i mot ved ankomst. Men ble noe sjokka over størrelsen på rommet. Men sov godt der. Og rommene var rene. Og ble gjort rent hver dag. Det ligger også ganske nært det en trenger i NY. Noe avstand til selve severdigheter. Men en spasertur eller en liten taxi tur tar deg dit. Billig hotel til beliggenhet å være. Anbefaler!

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, monas517
Anmeldt 19. mai 2016 via mobile enheter

Fint og rent hotell. Vi hadde et rom inn mot bakgården og hadde da minimalt med støy, men ingen utsikt., noe som var helt ok. Er jo ikke der man skal være.. Rom nr.2 hadde vindu ut mot gata og de hadde naturlig nok litt mer støy fra trafikken. De ansatte var hyggelige og hjelpsomme. Ganske rolig strøk på kveldstid. God frokostcafe 100m unna. Subway i nærheten, 29 st.
Lett å finne frem. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Elin C
Anmeldt 7. april 2015

Vi fikk et greit inntrykk av dette hotellet da vi bodde her i 9 dager i Mars. Veldig grei beliggenhet litt unna det verste stresset "down town", men allikevel veldig sentralt med kort vei til T-banen og mange ting innenfor fin gangavstand. Døgnåpne butikker rett rundt hjørnet og flere brukbare spisesteder rett i nærheten.

Vi ble veldig positivt overrasket over størrelsen på rommet og sengen var grei å sove i. Badet var relativt nytt og fint. Det eneste som trekker ganske mye ned er støy fra radiatoren på rommet (vi brukte ikke aircondition da det var kaldt mens vi var der). Det kom mange rare lyder til alle døgnets tider og det var vanskelig å regulere temperaturen skikkelig (det ble nesten for varmt). Lydene holdt oss ikke våkne, men man kunne våkne flere ganger i løpet av en natt.... Noe støy fra vinduer og aircondition må man ta høyde for.

Vi hadde ingen problemer med personalet eller service.

Kan anbefale dette hotellet til de som vil ha et litt budsjettvennlig alternativt på Manhatten(vi fikk en ganske grei pris), men ikke nødvendigvis midt i gryta.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, hts88
Anmeldt 9. september 2013

Bra hotell med hyggelig betjening. Gode senge, men bråkete aircon gjorde det umulig å sove uten sov i ro presset langt inn i øregangen. Bra plassering i forhold til Central park, museum of natural history og Dakota building. Hotellet er under renovasjon, men det var ingen sjenanse.
Vi fikk beholde vårt rom til tre siste dag pga. en dårlig rygg som slo seg vrang siste dag i det store eple. Betjeningen viste stor forståelse og medhjelpelighet noe som helt klart redet turen tilbake til Norge.
Alt i alt var vi godt fornøyd med vårt opphold på The Belleclaire

Dato for oppholdet: september 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Bo J
Anmeldt 16. juli 2013

Vi var en familie på 5 som bodde her 4 netter i juli, med to rom med dør i mellom. Hotellet ligger i rolige omgivelser i litt unna de store turist stedene på Manhattan, på hjørnet mellom Broadway og W77 str. to kvartaler unna Central Park (ca midt på), med mange små butikker og kafeer rett rundt hjørnet. Flott standard på hotellet, rent og nyoppusset. Vi betalte 20 USD ekstra per natt for å få en stor seng (king size) i det ene rommet. Frokost er ikke inkludert, man mange bra frokoststeder rett i nærheten, og en bra Italiensk restaurant rett over gaten.

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, Jon D