Anmeldt 12. oktober 2017

Supert å bo på Times Square når man er førstegangsbesøkende til fantastisk N.Y. Hotellet ble ok etter at vi fikk byttet til et større rom, men badet var dessverre knøttlite.Veldig rent og pent oppredd hver dag med nye håndklær. Aircondition var veldig bråkete, så den måtte vi slå av om natten for å få sove.

Romtips: Be om oppgraderte rom, da noen etasjer skal være oppusset.
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, karilise2015
Anmeldt 9. oktober 2017 via mobile enheter

God service blant alle ansatte vi traff. Vi fikk byttet rom enkelt da vifter utenfor det første rommet lagde mye støy. Deler av hotellet er under oppussing, men rommene er rene. Utrolig sentralt hotell.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Lena C
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet har topp beliggenhet, umiddelbar nærhet til Times Square og Subway. Store gode senger, rent og greit selv om ikke alt er topp moderne. Rommet hadde fri Wifi for inntil tre enheter. Var ikke vannkoker eller kjøleskap, men vi spurte etter kjøleskap, og fikk det levert på rommet samme kveld uten ekstra kostnad.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, Kjell B G
Anmeldt 6. september 2017

Hotellet ligger bare 50-60 meter fra Times Square, og beliggenheten er topp. Det var vårt første besøk i NY, og det var enkelt å gå til de fleste steder i byen. Det lå også greit til for å nå sight-seeing busser i byen! Nydelige senger, og kaffemaskin på rommet. (Den virket ikke...) Rommet ble vasket hver dag, og betjeningen på hotellet var meget hyggelige og hjelpsomme. Det var ikke frokost på hotellet, men fullt av småkafeer rundt det. En ypperlig informasjonsdisk aom akaffet oss biletter til Broadway-show, og transport til flyplassen i New Jersey. Vi hadde rom bort fra gata, og sov godt og fredelig. Litt dyrt etter norske forhold, men verdt pengene i New York.

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Reidar L
Anmeldt 11. september 2016

Vi bodde her 6 netter, vi var veldig spent etter å ha lest mye forskjellige tilbakemeldinger. Vi ankom og fikk et flott nyoppusset rom i 20.etg. Gode senger, kaffe og te på rommet. Rommet ble vasket og ryddet, det ble fylt oppmerksom kaffe og te hver dag. Personalet var alltid blide og utrolig serviceinnstilt. Kan anbefale dette hotellet på det varmeste. Vi bor her gjerne igjen. Legger til at hotellet også ligger meget bra plassert for opplevelser i New York. Takk for denne gang.

Romtips: Higer floors
Dato for oppholdet: september 2016