29 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
Vio.com
travelup.comUSD 201
Anmeldt 16. oktober 2017

Hadde håpet på ett nyrenovert rom, noe vi spurte hun i resepsjonen om ved ankomst til hotellet. Men ble plassert i 5. etasje og gammelt slitt rom. AC hørtes ut som Boeing 737 ved oppstart, hadde sengen rett ved siden av og vi ble alle forkjølet av dette. Dårlig internett dekning på rommet (kun åpent ustabilt nett, måtte betale for secure nett). Og må kunne forvente gratis secure internett tilgang i 2017. Badet var fint, men ingen dusjskille, noe som førte til at hele badegulvet var kliss vått etter en dusj. Måtte bruke hånddukene for å tørke opp. Ellers var personalet serviceinnstilte og hyggelige. I og med det ikke ble servert frokost, var det gode frokost restauranter i nærheten, og en god Deli der man kunne kjøpe det meste.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, hermodt
Anmeldt 12. oktober 2017

Supert å bo på Times Square når man er førstegangsbesøkende til fantastisk N.Y. Hotellet ble ok etter at vi fikk byttet til et større rom, men badet var dessverre knøttlite.Veldig rent og pent oppredd hver dag med nye håndklær. Aircondition var veldig bråkete, så den måtte vi slå av om natten for å få sove.

Romtips: Be om oppgraderte rom, da noen etasjer skal være oppusset.
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, kari lise ø
Anmeldt 9. oktober 2017 via mobile enheter

God service blant alle ansatte vi traff. Vi fikk byttet rom enkelt da vifter utenfor det første rommet lagde mye støy. Deler av hotellet er under oppussing, men rommene er rene. Utrolig sentralt hotell.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, 597lenac
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet har topp beliggenhet, umiddelbar nærhet til Times Square og Subway. Store gode senger, rent og greit selv om ikke alt er topp moderne. Rommet hadde fri Wifi for inntil tre enheter. Var ikke vannkoker eller kjøleskap, men vi spurte etter kjøleskap, og fikk det levert på rommet samme kveld uten ekstra kostnad.

Dato for oppholdet: oktober 2017
2  Takk, kjellbg
Anmeldt 6. september 2017

Hotellet ligger bare 50-60 meter fra Times Square, og beliggenheten er topp. Det var vårt første besøk i NY, og det var enkelt å gå til de fleste steder i byen. Det lå også greit til for å nå sight-seeing busser i byen! Nydelige senger, og kaffemaskin på rommet. (Den virket ikke...) Rommet ble vasket hver dag, og betjeningen på hotellet var meget hyggelige og hjelpsomme. Det var ikke frokost på hotellet, men fullt av småkafeer rundt det. En ypperlig informasjonsdisk aom akaffet oss biletter til Broadway-show, og transport til flyplassen i New Jersey. Vi hadde rom bort fra gata, og sov godt og fredelig. Litt dyrt etter norske forhold, men verdt pengene i New York.

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste med venner