“Greit hotel”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 13 sider til!
Shelburne NYC–an Affinia hotel
Nr. 130 av 469 hoteller i New York by
Grønne ledereSølvnivå
Anmeldt 7 februar 2016

Helt greit hotel. Kort avstand til Empire State Building og Grand Central station. Hyggelig betjening i resepsjon.. hjelpsomme.

- Dyrt å bruke pc i lobbyen
- Dyr morgenkaffe
- slitt hotel / Rom

+gratis å låne strømadapter
+ligger veldig sentralt, kort avstand til det meste
+god mat i resturanten
+hjelpsom betjening

• Opphold: februar 2016, reiste med familie
Takk, 609ole
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 23 mai 2015 via mobile enheter

Var på familieutflukt. Hotellet kostet en del, men var langt fra de dyreste. Perfekt beliggenhet for våre behov - sightseeing, shopping og spising. Fint også at flybussen til Newark går like om hjørnet - så slipper man dyr og sliten taxi. Kan anbefales når man er på tur!

Opphold: mai 2015
Takk, OsloKnut
DREPAUL, General Manager på Shelburne NYC–an Affinia hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24 mai 2015

Kjære OsloKnut ,

Takk for at du deler din vurdering av Shelburne NYC. Vi er glad for å lese at du og din familie har hatt opphold hos oss . Vi kan ikke vente med å ha deg tilbake på hotellet vårt i fremtiden .

Vennlig hilsen
Daglig Leder

Anmeldt 27 mars 2015

Vi bodde her i en hel uke og fant hotellet helt ypperlig til vårt behov. Store hotellrom og stort bad med badekar. Complimentary wine hour hver dag til 18. Herlig. Utrolig sentralt, noen kvartaler fra central station og times square. Meget vennlige og imøtekommende betjentning. Deilig fast seng og gode puter, organisk håndsåpe er et stort pluss. Ingenting å utsette her. Ville absolutt ha bodd her igjen.

• Opphold: februar 2015, reiste med venner
Takk, Cerise333
DREPAUL, General Manager på Shelburne NYC–an Affinia hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29 mars 2015

Kjære Cerise333,

Takk for at du tar deg tid til å skrive en positiv anmeldelse av oppholdet hos oss. Som du nevnte, er vi plassert borte i rolige området Murray Hill, som ligger få skritt unna alle de store shoppingområder og populære attraksjoner NYC. Vi tilbyr hver gjest skarpe, rene og romslige rom for en beste natts søvn. Vi har også et fullt utstyrt treningsstudio som er åpent 24 timer i døgnet, og vi tilbyr gratis hodetelefoner slik at du kan jamme til din favorittmusikk mens du arbeider opp en svette. Vi er overlykkelige over at du skal bo hos oss når du besøker NYC igjen, og vi ser frem til ditt rask retur.

hilsen,
General Manager

Anmeldt 25 mars 2015

Min kone og jeg bodde 4 netter på hotellet i forbindelse med en feiring. Vi fikk prosecco på rommet og en hyggelig hilsen ved ankomst - alt i alt leverte hotellet god service til en fin pris under hele oppholdet. Rommene er relativt store (greie senger) dog ikke nyoppussede, men rene. Hotellet har en fantastisk takterrasse med utsikt til Empire State Building, hvor de har servering i sommer halvåret. Maten i baren, som er tilknyttet hotellet, leverte blant annet gode typiske amerikanske frokostretter. Beliggenheten er ypperlig, hvis man ønsker å bo i mid town. Kort gange til 34 st og 5th av. osv. Nærmeste subway-inngang er i Park av.

• Opphold: mars 2015, reiste som et par
Takk, Tor D
DREPAUL, General Manager på Shelburne NYC–an Affinia hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26 mars 2015

Kjære Tor D,

Din anmeldelse bare varmet mitt hjerte. Den beste gaven vi noensinne kunne motta fra deg er en perfekt anmeldelse, og jeg vil definitivt dele nyheten med hele staben min. Det tar et team av dedikerte mennesker som er så lidenskapelig opptatt av dette hotellet som jeg er for å være i stand til å gjøre ethvert opphold konsekvent utestående. Vi ligger i den vakre området Murray Hill som er praktisk når du ønsker å være nær all NYC handlingen, men vekk fra støy av Times Square eller 34th Street. Vår Housekeeping personalet arbeider flittig for å alltid gi hver gjest med en komfortabel, skinnende rent rom som de kan kalle sitt hjem hver gang de besøker Shelburne NYC. Neste gang du besøker, kan du nyte vår gratis vin time hver dag i lobbyen fra 17:00-18:00.

hilsen
general Manager

Anmeldt 4 juli 2013

Flott hotell, i bra strøk, meget sentralt plassert. Det er mange restauranter og butikker i området, 5-10 min å gå til sentralstasjonen, ca 10 min å gå til 5th avenue. Hyggelige ansatte. Store, pene og rene rom. Meget bra hotell - vi vil definitivt bo der igjen!

• Opphold: mars 2013, reiste som et par
1  Takk, Linn W
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse New York by hotellene
Nr. 149 av 469 i New York by
523 anmeldelser
The Renwick Hotel New York City, Curio Collection by Hilton
Vis priser

Har du vært i Shelburne NYC–an Affinia hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Shelburne NYC–an Affinia hotel

Adresse: 303 Lexington Ave, New York by, NY 10016-3165
Telefonnummer:
Beliggenhet: USA > New York > New York by > Midtown , Manhattan , Murray Hill
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Tekjøkken Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Spa Suiter Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.25 spahotell i New York by
Nr.30 grønt hotell i New York by
Nr.55 romantisk hotell i New York by
Nr.60 familiehotell i New York by
Nr.101 forretningshotell i New York by
Nr.105 luksushotell i New York by
Prisnivå: kr 1 638 - kr 3 960 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Shelburne NYC–an Affinia hotel 4*
Antall rom: 323
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Shelburne NYC–an Affinia hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Affinia Shelburne Hotel New York City
Sol Melia New York City
Shelburne Murray Hill Hotel
Affinia Shelburne New York City
Shelbourne Hotel New York
Shelbourne Hotel Nyc
Shelburne Murray Hill New York

Er dette din oppføring på TripAdvisor?