Anmeldt 9. mars 2017

Dette hotellet har fått litt blandete anmeldelser, men det er et godt og ikke minst sentralt sted å bo når du er i New York. Central Park ligger rett over gaten, det samme gjør T-banestasjonen, og du har gangavstand til Lincoln-senteret, Times Square, Museum of Modern Art og mange andre populære steder i det sentrale New York.

Hotellet er ikke nytt, men det er godt holdt. Resepsjon og fellesområder er innbydende, og resepsjonistene og bagasjepersonellet er høflige og hjelpsomme. Vi fikk et rom i 28. etasje med delvis parkutsikt - et stort og luftig rom med en god og passe fast seng. Baderommet var tydeligvis freshet opp ganske nylig, og hadde innbydende badekar og sanitærmøbler.

Vi prøvde ikke frokosten, som kostet 40 (!) USD per person. For den prisen får man frokost for to på en diner i nærheten. Vær oppmerksom på at du må betale 35 USD per rom per natt i såkalt facility fee, dette inkluderer wifi, tilgang til treningsrom og en kveldsbuffet med småretter og brus, øl og vin hver dag fra 1700 til 1900. Noen av søkemotorene på nettet inkluderer denne avgiften i romprisen, andre gjør det ikke.

Vi savnet en vannkoker på rommet slik at vi kunne lage kaffe eller te. Det kunne også ha vært et kjøleskap på rommet. Varme/aircondition-enheten på rommet støyet ganske mye, dette kunne nok vært sjenerende dersom den hadde vært mye i bruk.

Oppsummert: Super beliggenhet, fint hotell, store luftige rom, hyggelig personale - vi koste oss de fem døgnene vi bodde der.

Romtips: Be om rom høyt oppe i etasjene. Parkutsikt er bra, men koster ekstra.
Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, ole_irgens
June M, General Manager på Park Lane Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2017

Thank you for the 4-star rating, Ole!

We're thrilled you had such a pleasant experience with us! It's wonderful you enjoyed our prime location and proximity to so many of the city's best attractions. That's what we like to see! We're happy our team took such great care of you and made you feel so welcome. We aim to please and your praise for our team lets us know we're doing our job! Your satisfaction is important to us so we'll address your concerns with our team moving forward.

We look forward to seeing you again soon for an even better experience! Have a stellar day!

Anmeldt 23. november 2015

Første gang i USA og New York. Vi hadde store forventninger og er glad for at vi valgte å bo sentralt og godt. Frokost spiste vi på ulike steder, men om kvelden var det kveldsbuffet. Det var sosialt og koselig.

Dato for oppholdet: november 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Bente G
PLGuestServices, General Manager på Park Lane Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2015

Thank you for our glowing 5 star review!

General Manager

Anmeldt 9. juli 2015

Hotellet ligger perfekt til for en kort New York-tur. Sengene var særledes gode, men standard på baderommet var litt så-som-så til den prisen man betaler.

Litt forvirrende å ha valgt "automatisk" upgrade - hvis det var plass. Trodde jeg skulle bli spurt om oppgraderingen da jeg sjekket inn - men oppgraderingen ble automatisk lagt til regningen. Så det ble et kostbart opphold - til en lett uforutsigbar pris.

Støy fra eldgammelt ventilasjonsanlegg.

Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, Lillevann
PLGuestServices, Guest Relations Manager på Park Lane Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2015

Lillevann,

Thank you for your invaluable feedback. Information such as this allows us to monitor every department so we can enhance each guests' visit. I apologize for the miscommunication with the room upgrade.. We hope you return to the Park Lane the next time you visit NYC.

Best,

Alexa Cashetta
Guest Services Manager

Anmeldt 26. oktober 2014

Hotellet ligger flott til, med central park , apple store, og alle de store ekslusive butikker du kan tenke deg.
Vårt varelse i 16 etg med vindu mot "bakgaten" var helt greit. Det var iallefall stille og rolig- men litt dårlig plass for 4 søstre på tur med koffert og tilbehør. Rommene trenger en oppfriskning, men helt ok - når man har så flott beliggenhet i manhatten. Frokost var ikke inkl , heller ikke wi-fi , og alt for dyrt. For oss 4 , var det kun 2 som fikk "frokost" i prisen. dvs bagels med kremost og juice,kaffe , frukt.
Kunne bodd her ved senere tur.

Dato for oppholdet: november 2013
Takk, KarinaKaas
PLGuestServices, General Manager på Park Lane Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2014

Dear KarinaKaa,

We are happy that you and your sisters were comfortable and enjoyed your stay at the Park Lane. You'll be happy to now we now offer a grab and go breakfast outlet in our lobby, Cafe on the Green. Here you can grab a quick cup of LaVazza coffee and some spectacular pastries o nthe go.

Sincerely,

Tim Dowd
General Manager

Anmeldt 5. oktober 2014

Kjempefornøyd med oppholdet her. Beliggenheten særdeles bra med store gode senger. Parken som nærmeste nabo den ene veien og shopping/severdigheter den andre. Alle ansatte var veldig hyggelige og servicen upåklagelig. Frokosten nydelig og i tillegg ble vi alle dager invitert på vin og småretter på ettermiddagen i spisesalen. Snakk om service . 8 superfornøyde jenter forlot hotellet::-)

Romtips: Bodde i 34 etasje. Veldig fornøyd
Dato for oppholdet: oktober 2014