“Fantastisk”

Junior's
Få mat levert
Vurdert som nr. 34 av 466 Dessert i New York City
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Midtown
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her to dager på rad, syns det var kjempe bra! Ikke bare maten og kakene, men atmosfæren også! Super hygglige servitører og fikk maten fort! Drømmer fortsatt om ostekaken.

Takk, mias329

Anmeldt 6. november 2018

Veldig god lunsj til veldig greie priser. Avsluttet måltidet med en fantastisk god ostekake. Den var veldig stor men kan ikke klage på mye kake.

Takk, Bettan75
Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

Vi skulle prøve amerikansk frokost. Maten kom fort og det var mye mat. Maten var imidlertid sånn passe god.

Dato for besøk: november 2017
Takk, jann2o
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Spiste frokost her hver dag under vårt opphold. Helt nydelig mat, supergod service og hyggelig personale! En spesiell takk til Jose! Hit vil vi gjerne igjen!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Madeleine H
Anmeldt 16. september 2017

Her fikk man et SERVERINGSFAT med mat. En posjon var nok til 4 pers og det var bare en posjon. Helt unødvendig mye mat. Alle gikk derfra med dogybag !! Maten var god men det kunne vært lagt opp noe mer delikat. Opplevelsen ble mer som en foringstasjon.
Stedet var meget populært og ventetiden for å få bord tok ca en time + 40 min for mat. Det var en opplevelse !!

Tips: Be om å få et høyt barbord da kan ventetiden bli mye kortere !!

Dato for besøk: september 2017
Takk, ivartina

Har du vært i Junior's? Del dine erfaringer!