Ulike måter å oppleve Williamsburg på
Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Hvilken del av New York du trives best i vil variere, men dette er vår desiderte favoritt. Det er ungt og hipstertungt, men med mange fantastiske restauranter, frokoststeder og vintagebutikker. Litt mer avslappet atmosfære enn inne på Manhattan.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, sigrrrid
Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

De fleste har nok fått med seg at dette er et område som er verd et besøk, kanskje derfor litt for mye folk innemellom. Her er der masse bra cafeer og spesielle spisesteder. Når en har vært her en del ganger så holder det kanskje

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, tomsV6378LW
Anmeldt 2. januar 2017

ett topp sted å rusle rundt i, tok hurtigbåten over. gikk opp til Bedford steet, å ruslet rundt om i dette området. masse kule kafeer og butikker.

Dato for opplevelse: november 2016
1  Takk, Knarfen
Anmeldt 5. juli 2015

Tydeligvis et gammelt og slitent strøk som "gentrifiseres" i et høyt tempo. Masse små butikker og hyggelige barer. Rett og slett et ekte bydels-miljø som trolig er betydelig dyrere å skaffe seg et husvære i, om noen år.

Dato for opplevelse: juli 2015
1  Takk, sveint512
Anmeldt 30. juni 2014

Williamsburg er et perfekt område å gå rundt i uten noe spesielt mål for øye. Vi droppet inn i en koselig kafé, noen rare butikker og en herlig restaurant. Området anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2014
3  Takk, OleAksel