“Vakre vakre River cafe. ”
Anmeldelse av The River Cafe

The River Cafe
Vurdert som nr. 17 av 7 010 Restauranter i Brooklyn
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: DUMBO
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Hadde en nydelig kveld på River Cafe, det er noe med den utrolig flotte utsikten som tar pusten fra deg. Vi spiste en 3 retters god middag. Litt irritasjon rundt somelieren. Han var hele tiden litt bakpå og surrete. Flere ganger fikk vi mat og endte opp med å måte si ifra at vi ikke hadde fått vin og vente på vinen. Bortsett fra det, skal man lete lenge etter en slik vakker ramme.

Takk, metten706

Anmeldt 5. oktober 2018

For andre gong på ti år besøkte me River Cafe: God mat, god service, men kanskje litt i overkant prisa.To stk bestilte biff, og då kom verdas største biff, med lite garnityr til. Merkelig på en michelin-restaurant. Alt i alt veldig bra - heilt til me skulle heim. Me spurde om dei kunne bestilla drosje, men me fekk tilbod om eigen sjåfør, som var tilknyttet restauranten. Me takka ja, skulle en kjøretur på ca 20 min, til Soho. Sjåføren klarte ikkje å finna ut på mobilen kor dette var, men eg sa eg kunne visa veg. Han blei dritur då han etterkvart meinte at eg hadde vist han ein omveg. Eg sa at eg var ikkje lommekjent i byen, berre viste samme vegen som drosjane køyrde oss... Dåprlig stemning, han kravde ekstra betalt - og fekk sjølvsagt ikkje tips... Mi tilråding til River Cafe: Spark fyren

2  Takk, MagneK16
Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Særdeles fin og rolig beliggenhet rett ved Brooklyn Bridge og Hudson, fantastisk skue over Manhattan. God mat, god service, og alt annet en Michelin-restaurant bør inneholde.

Dato for besøk: april 2018
Takk, thenorwegianfoodie
Anmeldt 3. mars 2018

En utrolig romantisk plass å komme til. Kona og jeg følte oss veldig godt ivaretatt på alle mulige måter. Maten var fantastisk.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, RuneP602
Anmeldt 1. mars 2018 via mobile enheter

Dette er en klassisk restaurant. Litt loete og gammelmodig men fantastisk beliggenhet rett ved siden av brooklyn bridge og flott utsikt over Manhattan skyline. Vi var 7 personer som ønsket å bestille bord. Dette viste seg å være komplisert fra Norge da de vil ha underskrevet kontrakt også med kort info som de fleste i vårt århundre ikke oppgir i Mail! De ringer også for å bekrefte reservasjonen da uten å sjekke tidsforskjell til de ulike land. Som mann kommer du ikke in uten skjorte og jakke. Du kan heller ikke ta av deg jakken under oppholdet, noe vi fant litt komisk siden det var så varmt.
Restauranten har en stor bar som så ut til p ha uteservering om sommeren. De leverte gode Coctails før maten. Vin menyen var innholdsrik. Maten var god og vel presentert men ikke spektakulær. Serveringen var noe treg og vi måtte hente vinflasken vår i kjøleren selv 2 ganger da vi ikke fikk oppmerksomhet.
Alt i alt så følte jeg at denne restauranten trenger et løft

Dato for besøk: mars 2018
Takk, vibekeu

Reisende som så på The River Cafe, så også på

New York City, NY

Har du vært i The River Cafe? Del dine erfaringer!